• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 24664
2

کرسی جهانی یخ‌نوردی برای محمدرضا صفدریان

  • کد خبر : 54391
  • 27 شهریور 1400 - 21:06
کرسی جهانی یخ‌نوردی برای محمدرضا صفدریان
بام نیوز: محمدرضا صفدریان عضو کمیته ورزشکاران کمیسیون یخ‌نوردی فدراسیون جهانی کوهنوردی شد.

با تغییر ساختار کمیسیون یخ‌نوردی فدراسیون جهانی کوهنوردی(UIAA) که در بخش ورزشکاران دارای پنج عضو است محمدرضا صفدریان ورزشکار مدال آور کشورمان توانست از بین ۱۰ ورزشکار که نامزد عضویت در این بخش بودند آراء مورد نیاز برای حضور در این بخش را کسب کند.

محمدرضا صفدریان در گفت وگو با خبرنگار بام نیوز با تشکر از مردم و ورزشکاران که در این رای گیری نقش داشتند، اظهار کرد: برای نخستین بار است که یک ورزشکار ایرانی در کمیسیون فدراسیون جهانی در بخش ورزشکاران عضو شده است و این یک اتفاق مهم است که امیدوارم بتوانم آغازگر اتفاقات خوبی در این رشته باشم.

وی در خصوص روند انتخاب اعضای کمیته ورزشکاران فدراسیون جهانی یخ نوردی، گفت: فدراسیون جهانی ۲۴ ساعت بعد از اعلام عمومی رای ریزی، نوع رای گیری را تغییر و تنها نفرات دارای رنکینگ جهانی یخنوردی و یا حاضر در مسابقات بین المللی شرایط حضور در این رای گیری را پیدا کردند و رقابت نزدیک تر شد.

یخ نورد طلایی کشورمان در ارتباط با اهداف و برنامه های کمیته ورزشکاران فدراسیون جهانی یخ نوردی، گفت: قرار است در بحث سیاست گذاری راهبردی فدراسیون جهانی تصمیماتی از بابت نحوه برگزاری مسابقات، میزبانی، شرایط استعداد یابی در سطح جهان و انجام اقدامات و قطعی شدن حضور یخنوردی در المپیک های زمستانی تصمیماتی اتخاذ شود. هدف ایجاد برنامه های قوی برای رشد و توسعه و حضور ورزشکاران این رشته در بالاترین سطح مسابقات است.

صفدریان اضافه کرد: امیدوارم مسئولان به ورزشکاران توجه ویژه تری داشته باشند؛ چراکه این کرسی ها می‌تواند کشور بزرگ ایران را در تصمیمات کلان ورزش بین المللی دخیل کند.

به گزارش بام نیوز، علاوه بر محمد رضا صفدریان از ایران، Enni Bertling از فنلاند، Eimir Mc Swiggan از ایرلند، Nikolay Primerov از سوئیس و Maria Tolokonina از روسیه دیگر اعضا کمیته ورزشکاران فدراسیون جهانی یخ نوردی هستند که به مدت ۴ سال نمایندگان ورزشکاران خواهند بود.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=54391

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.