• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 24664
1

کرمانشاه میزبان اردوی تیم ملی نوجوانان بسکتبال شد

  • کد خبر : 23988
  • 18 بهمن 1399 - 18:34
کرمانشاه میزبان اردوی تیم ملی نوجوانان بسکتبال شد
بام نیوز:رئیس هیات بسکتبال استان کرمانشاه از میزبانی کرمانشاه برای برگزاری اردوی تیم ملی نوجوانان بسکتبال خبر داد.

کرم احمدیان در گفت و گو با بام نیوز، با اشاره به برپایی اردوی تیم ملی نوجوانان بسکتبال در کرمانشاه، اظهار کرد: ۱۲ بسکتبالیست نوجوان از شش استان کشور طی روزهای ۲۹ بهمن تا اول اسفند در سالن شهید بهشتی مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه در این اردو حضور دارند.

وی تصریح کرد: کرمانشاه، ایلام، همدان، کردستان، لرستان و خوزستان شش استانی هستند که از هرکدام دو نماینده در این اردو خواهند داشت.

رئیس هیات بسکتبال کرمانشاه تاکید کرد: باتوجه به حضور چهار مربی تیم ملی در این اردو، برنامه ریزی کرده ایم تا از این فرصت استفاده کنیم و یک دوره کلاس دانش افزایی را با مدرسی این مربیان برای مربیان بسکتبال استان که حدود ۴۰ نفر هستند، برگزار کنیم.

وی در ادامه بااشاره به تعطیلی یکساله رقابت های بسکتبال رده سنی نوجوانان در کشور، اظهار کرد: تا پیش از شیوع بیماری کرونا که رقابت های این رده سنی برگزار می شد، کرمانشاه هم یک تیم را به مسابقات اعزام می کرد، اما یکسالی هست که این رقابت ها تعطیل شده است.

احمدیان در بخش دیگری از این گفت و گو از برگزاری رقابت های چند جانبه بسکتبال سه نفره به مناسبت دهه فجر در کرمانشاه خبر داد و گفت: در این رقابت هفت تیم از استانهای البرز، کردستان و کرمانشاه حضور داشتند که طی روزهای ۱۵ تا ۱۷ بهمن باهم رقابت کردند.

وی تاکید کرد: در پایان این رقابت ها، تیم حاج قاسم سلیمانی از کرمانشاه توانست مقام قهرمانی را کسب کند.

رئیس هیات بسکتبال کرمانشاه از حضور تیم کرمانشاه در رقابت های لیگ دسته اول هم یاد کرد و گفت: پس از پایان دور رفت و برگشت مرحله مقدماتی این رقابت ها، بزودی مرحله پلی آف آن برگزار می شود، اما هنوز زمان آن از سوی فدراسیون اعلام نشده است.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=23988

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.