• امروز : شنبه, ۱۲ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Saturday - 2 March - 2024
کل اخبار 24585
1

کرم‌زاده: نه فشنگ داریم و نه آرامش/ هنوز حقوقی نگرفته‌ایم

  • کد خبر : 4060
  • 10 آبان 1399 - 14:26
کرم‌زاده: نه فشنگ داریم و نه آرامش/ هنوز حقوقی نگرفته‌ایم
بام نیوز : بانوی المپیکی تفنگ ایران گفت: علاوه بر مشکلات مربوط به فشنگ و ساچمه، حالا آرامش هم از ورزشکاران گرفته شده است.

فاطمه کرم زاده در گفت‌وگو با پایگاه خبری بام ، در خصوص شروع اردوهای تیم ملی تیراندازی عنوان کرد: فعلا خبری نیست. من در خانه هستم اما تمریناتم را دارم. به صورت اختصاصی در سالن تمرین می‌کنم. الهام هاشمی هم اگر مشکلی باشد جوابگوی ما هست و به ما کمک می‌کند.
ملی‌پوش تفنگ ایران درباره اینکه شما دیداری با رئیس فدراسیون داشتید آیا وعده‌های داده شده عملی شد یا خیر تصریح کرد: هیچ کدام از قول‌هایی که به ما داده بودند عملی نشد. ما هنوز حقوقی دریافت نکرده‌ایم در حالی که قرار بود از اول این ماه به ما حقوق بدهند.
کرم‌زاده ادامه داد: من دانشجوی تربیت بدنی هستم و اکثر قهرمانان را می‌بینم. از هر کسی می‌پرسم می‌بینم حتی ناچیز حقوق می‌گیرند. اکثر فدراسیون‌ها فکر می‌کنم حدود ۹۰ درصد به ورزشکاران‌شان حقوق می‌دهند اما ۱۰ سال است که در تیراندازی کار می‌کنم حتی یک بار هم حقوق نگرفتم.
بانوی المپیکی کشورمان در پاسخ به این سوال شما زمان ریاست مهدی هاشمی هم حقوق نگرفته‌اید، خاطرنشان کرد: زمان مهدی هاشمی ۵ نفر اصلی در تیم بزرگسالان حقوق می‌گرفتند که من در این نوجوانان و جوانان بودم. من از زمان دادگر به تیم بزرگسالان آمدم اما هیچ حقوقی نگرفتم. حتی آنهایی که قبلا حقوق می‌گرفتند هم در زمان دادگر حقوق‌شان قطع شد.
وی با اشاره به مشکلات تیراندازی و دغدغه‌های ملی‌پوشان در فاصله چند ماهی که به المپیک توکیو باقی مانده عنوان کرد: باید الان به خاطر المپیک و کسب سهمیه حواسمان به این بازی‌ها باشد اما به خاطر مشکلات ایجاد شده تمام فکر ما به حاشیه‌هاست. تقریباً یک ماه است که اردو نداریم.
کرم زاده ادامه داد: قبل از این مشکلات خیلی از رشته‌ها تمرینات‌شان را شروع کرده بودند. اگر به حرف فدراسیون بود هنوز هم اردو نداشتیم اما به دلیل پادرمیانی سرمربی تیم ملی اردوهای ما تشکیل شد. نه فشنگ داریم نه ساچمه، علاوه بر این مشکلات دغدغه فکری هم داریم و حتی آرامش از ما گرفته شده است. با معاون وزیر ورزش هم صحبت کردیم و آنها گفتند مشکل را حل می‌کنند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=4060

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.