• امروز : جمعه, ۱۱ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Friday - 1 March - 2024
کل اخبار 24585
1

کشف ۳۰۰ اصله چوب‌آلات قاچاق در اردبیل/متخلف تحویل مراجع قضایی شد

  • کد خبر : 85964
  • 29 اردیبهشت 1402 - 18:47
کشف ۳۰۰ اصله چوب‌آلات قاچاق در اردبیل/متخلف تحویل مراجع قضایی شد
بام: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: ۳۰۰ اصله چوب آلات قاچاق جنگلی دپو شده در انباری در شهر اردبیل با تلاش نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی کشف شد.

به گزارش خبرنگار بام، محمود قلی‌زاده ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با رهگیری نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان و اخذ دستور قضائی، ۳۰۰ اصله انواع چوب‌آلات قاچاق جنگلی دپو شده در اردبیل کشف و ضبط شد.

وی افزود: این تعداد چوب آلات قاچاق جنگلی از استان همجوار توسط قاچاقچیان وارد این استان شده بود و در یکی از انبارهای اردبیل جاسازی شده بود که مأموران حفاظت منابع طبیعی در یک اقدام ضربتی موفق به کشف آن‌ها شدند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل با بیان اینکه در این ارتباط یک نفر متخلف دستگیر شده است، گفت: فرد متخلف با تشکیل پرونده جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی استان تحویل داده شد.

قلی‌زاده بیان کرد: حفاظت از منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب‌آلات جنگلی وظیفه همگانی بوده و انتظار می‌رود در این زمینه مردم همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: از مردم و دوستداران طبیعت تقاضا داریم در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی و قاچاق هر گونه فرآورده‌های جنگلی و مرتعی توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب مراتب را به شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴و ۱۳۹ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=85964

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.