• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
0

کلانتری:‌ شاگردانم با اعتماد به نفس بالا شجاعانه بازی کردند/کمتر تیمی مقابل آلومینیوم اینطور بازی کرده است

  • کد خبر : 65242
  • 20 آذر 1400 - 20:44
کلانتری:‌ شاگردانم با اعتماد به نفس بالا شجاعانه بازی کردند/کمتر تیمی مقابل آلومینیوم اینطور بازی کرده است
بام نیوز: سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت:‌ شاگردانم مقابل آلومینیوم اراک بازی شجاعانه ای به نمایش گذاشتند.

به گزارش بام نیوز، علی‌اصغر کلانتری در نشست خبری پس از بازی با آلومینیوم اظهار داشت: به تیم آلومینیوم تبریک می گویم. ان شاءالله در ادامه هم بتوانند جزو تیم  های اول باشند. بازی سختی برای هر دو تیم بود. اینطور نبود که راحت ببازیم. بچه های ما بازی شجاعانه ای به نمایش گذاشتند. به دنبال یک امتیاز نبودیم. به بازیکنانم تبریک می گویم که شجاعانه از جلو پرس و موقعیت سازی کردیم.

وی افزود: نیمه اول برای ما خیلی خوب بود. تعداد پاس هایمان برای گردش بازی در زمین حریف خیلی خوب بود. در زمین خودمان نمی توانیم این کار را انجام بدهیم. در نیمه دوم و در ۱۵ دقیقه اول آلومینیوم با تغییر سیستم ما را تحت فشار قرار داد. سعی کردیم از این کار حریف جلوگیری کنیم. بازی متعادل شد تا آن صحنه گل که عدم یارگیری بازیکن ما باعث توپ به تیر بخورد و بعد از آن وارد دروازه شود. ان شاءالله این ضعف را برطرف کنیم.

سرمربی فجرسپاسی تصریح کرد: موقعیت هایی داشتیم که می توانستیم بهتر عمل کنیم و به گل برسیم اما این اتفاق در یک سوم هجومی نیفتاد.

کلانتری در مورد اعتماد به نفس فجرسپاسی عنوان کرد: بچه ها اعتماد به نفس خودشان را نشان دادند. آلومینیوم بالای جدول و به دنبال قهرمانی است. بازیکنان ما به جای عجله کردن، زیرتوپ زدن و بازی غیراصولی، پاس‌های متوالی و گردش توپ داشتند. اما چه در نیمه اول و چه در نیمه دوم در یک سوم هجومی باید بهتر از این عمل کنیم. ان شاءالله در تمرینات روی این مساله کار می کنیم تا نقاط ضعفمان برطرف شود.

وی افزود: در نیمه اول بازی مالکانه ای داشتیم و دفاع نمی کردیم. می توانستیم توپ را به حریف بدهیم و در زمین خودمان دفاع کنیم. تیم ما جسورانه بازی کرد. پاس های متوالی و گردش توپ از مواردی است که از بچه ها خواسته بودیم. در نیمه دوم حریف تغییر سیستم داد و بهتر شد. ما در ۱۰-۱۵ دقیقه اول این نیمه هم توانستیم خودمان را خوب حفظ کنیم. ضعف ما در هر دو نیمه این بود که از موقعیت ها به خوبی استفاده نکردیم. باید شرایطی ایجاد کنیم که بتوانیم به گل برسیم. شاید کمتر تیمی مقابل آلومینیوم اینطور بازی کرده باشد. ما صاحب توپ و موقعیت هم بودیم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=65242

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.