• امروز : پنجشنبه, ۱۰ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Thursday - 29 February - 2024
کل اخبار 24585
2

کلهر: اشتباهات فردی باعث شد پرسپولیس گل بخورد/بازیکنان جدی تر در بازی ها حاضر شوند

  • کد خبر : 65129
  • 19 آذر 1400 - 4:14
کلهر: اشتباهات فردی باعث شد پرسپولیس گل بخورد/بازیکنان جدی تر در بازی ها حاضر شوند
بام نیوز: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظر من اشتباهات فردی باعث شد تا پرسپولیس گل بخورد، از دست دادن این امتیازها ممکن است که عواقب خوبی نداشته باشد.

محمود کلهر در گفت و گو با خبرنگار بام نیوز در خصوص دیدار دو تیم پرسپولیس و هوادار اظهار داشت: به نظر من اشتباهات فردی باعث شد تا پرسپولیس گل بخورد. از دست دادن این امتیازها ممکن است که عواقب خوبی نداشته باشد. باید تک تک بازیکنان بدانند که چه پیراهنی را بر تن کردند و یک مقدار جدی تر و با اقتدار تر در بازی ها شرکت کنند. دیشب پرسپولیس به راحتی گل خورد و شانس آورد که گل زد.

وی افزود: اگر پرسپولیس بازی را می باخت دچار حاشیه های زیادی می شد ولی من مطمئن هستم با درایتی که گل محمدی  دارد و نشان داده است همیشه یک مربی با دانش است، بتواند بلافاصله نقطه ضعفی که در بازیکنان وجود دارد را پیدا کند تا این اشتباهات فردی از بین برود و از کورس قهرمانی دور نشود.

کلهر در خصوص نیمکت نشینی سعید آقایی هم عنوان کرد: هم سعید آقایی و هم وحید امیری خوب بازی می کنند. اعتقاد دارم امیری وقتی در چپ بازی می کند زوج خوبی را با ترابی تشکیل می دهد و می توانند هر دفاعی را دور بزنند و نفوذ بسیار خوبی داشته باشند. گل محمدی می خواهد سیستم رو به جلو خود را تقویت کند و باید از فاز تهاجمی پرسپولیس استفاده شود، چون این کار به داد این تیم می رسد. اگر ترابی بیرون نمی رفت قدرت تهاجمی پرسپولیس بیشتر می شد.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص داوری این بازی گفت: مشکلاتی که در همه  تیم ها قبل از دربی و بعد از دربی وجود دارد هنوز هم هست. مسئولان باید فکری به حال این کنند تا بازیکنان و کادر فنی تمرکزشان را از دست ندهند. به نظر من اگرVAR وارد ایران نشود لیگمان با توجه به تنش های زیادی که وجود دارد دچار مشکل می شود. اعتقاد دارم که هر هزینه ای برای VAR نیاز است باید  پرداخت شود  تا این سیستم وارد شود تا داوران و کارد فنی بتوانند با آرامش ادامه دهند.

وی خاطر نشان کرد: باید فکری به حال زمین های فوتبال هم کنیم چون برخی از آن ها در حد لیگ برتر نیست.امیدوارم با آوردن این سیستم لیگمان پویا تر شود.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=65129

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.