• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
0

کلهر: دلیل عقب‌نشینی پرسپولیس مقابل گل گهر در نیمه دوم را نمی‌دانم/ افت لک به دلیل خستگی است

  • کد خبر : 71172
  • 05 اسفند 1400 - 22:29
کلهر: دلیل عقب‌نشینی پرسپولیس مقابل گل گهر در نیمه دوم را نمی‌دانم/ افت لک به دلیل خستگی است
بام نیوز: پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: تعویض‌های یحیی گل‌محمدی در نیمه دوم بازی با گل‌گهر به سود حریف شد و دلیل عقب نشینی پرسپولیس را نمی‌دانم.

محمود کلهر در گفت و گو با خبرنگار بام نیوز، درباره تساوی یک بر یک دیدار گل‌گهر و پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس در نیمه اول خیلی خوب و روان بازی کرد. بازیکنان این تیم در کانال‌های کناری خوب شرکت کرده و موقعیت‌های زیادی هم به دست آوردند. از این طریق هم به گل رسیدند. روی ارسال رامین رضاییان، حامد پاکدل خیلی خوب اضافه شد و توانست گلزنی کند اما نمی‌دانم چرا پرسپولیس در نیمه دوم عقب نشینی کرد. تعویض‌های گل‌محمدی در این نیمه هم بیشتر به نفع گل‌گهر شد. تیم سیرجانی روی اشتباه حامد لک در خروج زودهنگام از دروازه به ثمر رسید. شاید اگر با آن عجله بیرون نمی‌آمد، این گل به ثمر نمی‌رسید.

وی درباره اینکه یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از بازی مدعی شد دو تعویض پرسپولیس را برای افزایش میانگین قدی پرسپولیس و استفاده از قدرت سرزنی فرجی و اسدی انجام داد، گفت: قطعا وی راهکارهایی برای این تعویض‌ها داشته اما پرسپولیس نمی‌توانست از این طریق به گل برسد. گل‌گهر دارای بازیکنان باتجربه و جوان فوق‌العاده زهرداری است. اگر سعید آقایی بیرون می‌آمد و یک مهاجم جای وی به ترکیب پرسپولیس اضافه می‌شد، این تیم شانس بیشتری برای رسیدن به برد داشت. با این وجود در نیمه دوم دچار افت چشمگیری شد و همین موضوع به گل‌گهر اجازه داد تا نتیجه لازم را کسب کند.

هافبک اسبق پرسپولیس درخصوص تداوم اشتباهات حامد لک در بازی با گل‌گهر، توضیح داد: دلیل اصلی این موضوع خستگی بیش از اندازه لک است. برخی مواقع باید به وی هم استراحت داد تا بتواند انرژی‌اش را به دست بیاورد. احمد گوهری هم دروازه‌بان خوبی است که باید او را هم محک زد تا لک از این افت و شرایط خستگی خارج بشود.

کلهر درخصوص انتقاد یحیی گل‌محمدی از شرایط مالی پرسپولیس پس از بازی با تیم سیرجانی، عنوان کرد: پرسپولیس سال‌ها است با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کند. امیدوارم مسائل مالی به زودی برطرف شود تا تیم بتواند از این معضل رهایی پیدا کند. اگر پرسپولیس از این حواشی دور شود، قطعا جایگاه بهتری در این فصل به دست خواهد آورد.

وی درمورد اینکه آیا پرسپولیس در ۱۱ هفته باقی‌مانده لیگ می‌تواند اختلاف ۵ امتیازی‌اش با استقلال را در صدر جدول جبران کند، اظهار داشت: دیدارهای رو در رو تیم‌های مدعی مثل استقلال، سپاهان و پرسپولیس در تعیین قهرمان این فصل خیلی تاثیرگذار است. همه بازی‌های باقی‌مانده هم سخت و راه طولانی تا پایان فصل پیش رو داریم. اکنون نمی‌توان در این مورد اظهار نظر قطعی کرد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=71172

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.