• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24663
2

کندوان مسدود شد

  • کد خبر : 77658
  • 07 مرداد 1401 - 14:40
کندوان مسدود شد
بام: رئیس پلیس راه کندوان گفت: محور کندوان تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

به گزارش پایگاه خبری بام، باتوجه به هشدار نارنجی هواشناسی اعلام شده شاهد رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شاهد جاری شدن روان‌آب، سیلاب‌های محلی به‌ویژه در ارتفاعات استان هستیم‌..

بارش باران و وقوع سیلاب محور هراز را مسدود کرد که وارد دومین روز از انسداد این محور شدیم.

محمد احمدی رئیس پلیس راه کندوان نیز گفت: باتوجه به هشدار نارنجی هواشناسی و شروع سیلاب در روستاهای بالادست محورکندوان از این لحظه تا عادی شدن وضعیت جوی محور مسدود اعلام صد.

محمدی سرپرست اداره کل مدیریت بحران مازندران نیز اظهار کر‌د: با توجه به تقویت جریانات شمالی و عبور متناوب موج در تراز میانی جو از پنج‌شنبه تا روز دوشنبه شاهد رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در سطح استان به‌ویژه درخط الراس و ارتفاعات مازندران با استان های تهران، البرز وسمنان خواهیم بود.

وی افزود: صاعقه، جاری شدن روان آب و احتمال وقوع سیلاب‌های محلی در مسیل.ها و رودخانه‌های فصلی، ریزش سنگ، رانش زمین، کاهش دید و اختلال در تردد جاده ها و محورهای کوهستانی، از تبعات فعالیت این سامانه خواهد بود.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران مازندران بیان کرد: افراد از تردد، تفرج و برپایی چادر در بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و کوهنوردان و گردشگران نیز از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

محمدی یادآور شد: دامداران دام‌های خود را از بستر و حاشیه رودخانه‌ها و دهانه مسیل‌ها دور کرده صاحبان واحدهای پرورش ماهی واقع در حاشیه رودخانه‌ها، تمهیدات لازم به منظور پیشگیری از بروز خسارات احتمالی را به‌عمل آورند.

وی با تاکید بر ممنوع بودن فعالیت‌های دریایی، گفت: به تمامی دستگاه‌های امدادی و خدماتی توصیه می‌شود، علاوه بر آماده‌سازی تجهیزات و ماشین آلات، آمادگی لازم جهت هرگونه عملیات امداد و نجات و خدمات رسانی همچون گذشته را داشته باشند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=77658

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.