• امروز : یکشنبه, ۱۳ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 3 March - 2024
کل اخبار 24585
3

کوهنوردان شهرری در رشته کوه راگا درخت کاشتند

  • کد خبر : 84507
  • 19 اسفند 1401 - 22:12
کوهنوردان شهرری در رشته کوه راگا درخت کاشتند
بام: رئیس هیات کوهنوردی شهرستان ری گفت: کوهنوردان اهل شهرری به مناسبت هفته منابع طبیعی در بخشی از مسیر قله راگا در رشته کوه راگا (بی بی شهربانو) درخت کاشتند.

حمید طربی به خبرنگار بام گفت: هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان ری در هفته منابع طبیعی اقدام به کاشت ۳۵ اصله نهال کردند.

وی اظهار داشت: همزمان با هفته منابع طبیعی و با هدف ترویج فرهنگ کاشت درخت و کمک به احیاء طبیعت سبز کوهستان راگا ، ۳۵ نهال در ارتفاعات کوهستان راگا توسط تیم ۱۵۰ نفره هیات کوهنوردی و صعود های ورزشی شهرستان ری کاشته شد.

این مسئول ادامه داد: با شروع هفته درختکاری در کشور هیات کوهنوردی شهرستان ری همانند سالهای گذشته با همکاری اداره منابع طبیعی استان و مشارکت فرمانداری شهرستان، شهرداری منطقه۲۰، شورای اسلامی شهر ری ، اداره ورزش و جوانان شهرستان ری ، با حضور عظیم و گسترده مدیران گروه های کوهنوردی ، پیشکسوتان کوهنوردی، مربیان و کوهنوردان شهرستان در منطقه کوهستانی راگا نهال غرس کردند.

وی بیان کرد: همچنین کوهنوردان به کاشت بذر زیتون در ارتفاعات کوهستان راگا اقدام کردند تا با این کار به ترویج فرهنگ درختکاری کمک کرده باشند.

طربی یادآور شد: اتحاد و همبستگی در بین کوهنوردان شهرستان ری موجب شد تا در مراسم ها و همایش‌های مختلف از جمله کمک و امدادرسانی به زلزله‌زدگان به کمک مسئولان بشتابند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=84507

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.