• امروز : دوشنبه, ۷ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 26 February - 2024
کل اخبار 24575
3

کوهنورد نوجوان مبتلا به ام اس صعود کننده به قله دماوند مورد تشویق قرار گرفت

  • کد خبر : 81110
  • 24 آذر 1401 - 15:18
کوهنورد نوجوان مبتلا به ام اس صعود کننده به قله دماوند مورد تشویق قرار گرفت
بام: یاشار باقری کوهنورد نوجوان مبتلا به ام اس، که همت و تلاش ارزنده ای در کوهنوردی و صعود به قلل داخلی به ویژه صعود به قله دماوند داشته،به عنوان نمونه‌ای از عزم راسخ، اراده، استقامت و امید به زندگی، از سوی کوهنوردان صعود برتر تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار بام، مراسم اختتامیه نهمین جشنواره صعودهای برتر ، مقارن با روز جهانی کوهستان با معرفی برنامه‌های برگزیده و تقدیر از آن‌ها و هم‌چنین تجلیل از برخی چهره‌های فعال و خدوم، با اعطای کارابین نمادین جشنواره به برنامه صعود مسیر هاری رست دیواره علم کوه ؛ در محل فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی برگزار شد.

در مراسم پایانی نهمین جشنواره صعودهای برتر که یکشنبه شب همزمان با روز جهانی کوهستان در سالن جلسات فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی برگزار شد؛ بر اساس نظر هیئت داوران، در بخش دیواره نوری و کوه‌نوردی برنامه های برگزیده اعلام و تقدیر شدند.

در این مراسم پس از توضیحات رضا زارعی رئیس فدراسیون و تبیین مواردی پیرامون رویکردهای ادوار برگزاری جشنواره صعودهای برتر و این دوره، بیانیه هیئت داوران توسط «هادی صابری» رئیس هیئت داوران قرائت شد. همچنین پس از قرائت بیانیه، از اعضای هیئت داوران؛ هادی صابری، جواد نوروزی، فرشاد میجوجی، مهدی محمدشاهی و فرنوش رئیسی با اهدای یادبود جشنواره و لوح، تقدیر گردید.

و اما براساس نظر هیئت داوران؛ در بخش دیواره‌نوردی، صعود مسیر هاری رست در دیواره علم کوه، صعود برگزیده شد و اعضای آن موفق به دریافت یادبود جشنواره و لوح تقدیر گردید. نفرات این تیم عبارت بودند از: سعید فراهانی و سپهر سوداگر، با پشتیبانی قاسم بلبلی زاده و مجتبی قهیه ای.

در بخش کوهنوردی نیز صعود و پیمایش خط الراس فرعی دنا شایسته تقدیر اعلام شد و یادبود جشنواره و لوح تقدیر به اعضای آن اعطا گردید. نفرات این تیم عبارت بودند از: مجید ملک محمدی، پویان تفرشی و عباس اسماعیلی.

در ادامه و در بخش جنبی جشنواره نیز، طبق سنوات و ادوار قبلی، به عنوان مجال و فرصتی ارزشمند، تعدادی از فعالان و اثرگذاران کوهنوردی و صعودهای ورزشی به شرح ذیل، توسط فدراسیون با اهدای یادبود جشنواره و لوح تقدیر، مورد تجلیل قرار گرفتند:

محمد حسن کرباسیان مدیرعامل محترم شرکت صخره سازان بامداد به عنوان تولیدکننده نمونه و فعال ،محسن نیک روش به عنوان برگزیده‌ی حوزه نشر و رسانه،وثوقی به عنوان تلاشگر و داوطلب فعال و دلسوز در حفظ محیط زیست،فاطمه فرید به عنوان بانوی اثرگذار در حوزه سنگ‌نوردی ،محسن عبدلی به عنوان پیش‌کسوتان اثرگذار در حوزه کوه نوردی،رسول نقوی به عنوان کوه‌نورد دوران ،یاشار باقری کوهنورد نوجوان مبتلا به ام اس، که همت و تلاش ارزنده ای در کوه نوردی و صعود به قلل داخلی به ویژه صعود به قله دماوند داشته است؛ به عنوان نمونه‌ای از عزم راسخ، اراده، استقامت و امید به زندگی؛ تقدیر شد.

در پایان نیز کارابین نمادین جشنواره به صعود برتر سال؛ صعود زمستانی مسیر هاری رست دیواره علم کوه توسط سپهر سوداگر و سعید فراهانی و کلنگ نمادین جشنواره به کوهنورد دوران؛ رسول نقوی اهدا شد. این مراسم با عکس جمعی شرکت کنندگان به پایان رسید.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=81110

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.