• امروز : یکشنبه, ۱۳ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 3 March - 2024
کل اخبار 24592
1

کوهنورد کرمانشاهی عازم قله هفت هزار متری قزاقستان شد

  • کد خبر : 76887
  • 21 تیر 1401 - 19:37
کوهنورد کرمانشاهی عازم قله هفت هزار متری قزاقستان شد
بام: مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: امیرحسین کیانی کوهنورد شایسته کرمانشاهی در راستای صعود به قله 7 هزار و 134 متری لنین عازم قزقیزستان شده است.

به گزارش پایگاه خبری بام، بهمن اختیاری مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اخبار مهم این اداره‌کل، اظهار کرد: مسابقات دوومیدانی رکوردگیری پرتاب‌های جوانان و جایزه بزرگ بزرگسالان کشور با حضور برترین‌های‌ این رشته و به منظور انتخاب اعضای تیم‌های ملی اعزامی به رقابت‌های برون‌مرزی در شهر شلمزار چهارمحال‌ و بختیاری برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این مسابقات یک روزه ۲۴ نفر از برترین‌های‌ دوومیدانی کشور در مواد پرتابی دیسک، چکش و وزنه و در ۲ بخش بانوان و آقایان برای کسب بهترین رکورد و قرار گرفتن در ترکیب تیم ملی به میدان رفتند. در بخش پرتاب وزنه مرتضی ناظمی ورزشکار شایسته اهل سنقر و کلیایی استان کرمانشاه با رکورد ۱۹ متر و ۱۰ سانتی‌متر موفق به کسب رتبه نخست شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ادامه داد: همچنین امیرحسین کیانی کوهنورد شایسته کرمانشاهی در راستای صعود به قله ۷ هزار و ۱۳۴ متری لنین عازم قزقیزستان شده است.

وی تصریح کرد: دانیال امیری دیگر ملی پوش شایسته کرمانشاهی در رقابت‌های پاراکلامینگ قهرمانی جهان برای نختسین بار موفق شد رتبه چهارم را از آن خود کند.

احتیاری گفت: سبحان یاری آزادکار کرمانشاهی در وزن ۷۹ کیلو در رقابت‌های کشتی آزاد جوانان آسیا روز گذشته موفق به کسب مدال طلا شد، یاری ورزشکارانی از کره، قزاقستان و ژاپن را مغلوب خود کرد.

وی تصریح کرد: مسابقات ترای‌اَتل قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ در شهر بورابای کشور قزاقستان برگزار و سید پارسا محجوب ملی پوش کرمانشاهی موفق شد تا ضمن کسب مقام سوم این مسابقات، برای اولین بار ایران را صاحب مدال در تاریخ مسابقات قهرمانی آسیا این رشته کند، این ورزشکار ارزنده با استقبال مسؤولان وارد استان شد.

اختیاری اظهار کرد: هفت ملی پوش کرمانشاهی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در رقابت‌های جهانی تایلند که از دوم مردادماه آغاز می‌شود، دعوت شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: تیم ملی کاراته زنان ایران با حضور پگاه زنگنه مربی ارزشمند کرمانشاهی به پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی که از ۱۸ مردادماه در شهر قونیه ترکیه برگزار می‌شوند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=76887

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.