• امروز : دوشنبه, ۷ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 26 February - 2024
کل اخبار 24575
1

کوهپیمایی عمومی بجستان، همزمان با هفته تربیت‌بدنی و ورزش

  • کد خبر : 60165
  • 04 آبان 1400 - 15:10
کوهپیمایی عمومی بجستان، همزمان با هفته تربیت‌بدنی و ورزش
بام نیوز: کوه پیمایی خانوادگی با حضور کوه نوردان شهرستان‌های گناباد، فردوس و بجستان با حضور مسئولین شهرستان بجستان در روستای آهنگ این شهرستان برگزار شد.

به گزارش بام نیوز، این مراسم توسط هیئت کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی بجستان، با همکاری اداره ورزش و جوانان این شهر و با همت و پشتیبانی خانواده محترم زنده‌یاد مهدی عمیدی برنامه‌ریزی و با حضور رئیس هیئت استان و تیم ۲۰ نفره همراه از پیش‌کسوتان و کوه‌نوردان استان، ازجمله آقایان شوشتری عضو هیئت رییسه، جواد نوروزی فاتح اورست و همنورد زنده‌یاد عمیدی و تعدادی از پیش‌کسوتان کوه‌نوردی استان اجرا شد.

همایش ساعت ۷:۳۰ با اجتماع شرکت‌کنندگان در ابتدای ورودی روستای آهنگ با استقبال و همراهی گرم اهالی این روستا آغاز و با گذر از میان روستا تا چشمه پای کوه ادامه یافت.

در پایان این همایش سه ساعته، حجت‌الاسلام عمیدی به نمایندگی از خانواده، ضمن تبریک هفته تربیت‌بدنی و ورزش، نهمین سالگرد جاودانگی زنده‌یاد مهدی عمیدی را با نقل خاطراتی از وی گرامی داشتند.

رئیس هیئت کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی استان در بخشی از سخنان کوتاه خود در جمع حاضرین با ابراز خرسندی از همایش کوه‌پیمایی در این منطقه، از شرکت‌کنندگان، اهالی خونگرم روستای آهنگ، مسئولین روستا و شهر بجستان و همچنین خانواده نیکوکار و خیّر عمیدی تشکر و قدردانی نمودند.

سخنان رییس محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان و بخشدار محترم مرکزی بجستان با اشاره به ضرورت و تصمیم ساخت تندیس زنده‌یاد عمیدی در ورودی روستای آهنگ یا محلی در شهر بجستان، و نقل خاطراتی توسط اقای جواد نوروزی از صعودهای زنده‌یاد عمیدی از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

همچنین پس از اتمام مراسم، حجت‌الاسلام عمیدی در معیت رؤسای هیئت استان، اداره ورزش و جوانان و تعدادی دیگر از مسئولین و اعضای حاضر در همایش ضمن شرکت در نماز جمعه بجستان، از فیوضات این مراسم سیاسی عبادی نیز بهره‌مند شدند. حجت‌الاسلام عمیدی به عنوان سخنران ویژه نماز جمعه شهر بجستان، با تبریک میلاد پیامبر اسلام (ص) هفته تربیت‌بدنی و ورزش را تبریک گفتند و با معرفی زنده‌یاد مهدی عمیدی آهنگ به نقل خاطرات مختصری از ایشان پرداختند.

هیئت استان مراتب قدردانی و سپاس خود را از خانواده معزز زنده‌یاد مهدی عمیدی، حاج‌اقا و حاج‌خانم عمیدی والدین، حجت‌الاسلام حاج هادی اقا و مهندس علی‌‌اقای عمیدی به خاطر حضور و پشتیبانی این همایش، و همینطور تلاش و همت والای مسئولین محترم شهرستان بجستان، فرماندار و بخشدار محترم، شهردار پرتلاش، مسئول دفتر محترم نماینده شهرستان، ریاست محترم ورزش و جوانان، هلال احمر، محیط زیست، آب و فاضلاب، فرمانده‌هان محترم سپاه و نیروی انتظامی، دهیار و اعضای محترم شورا و اهالی خونگرم روستای آهنگ، خبرنگاران فعال شهرستان، مجموعه مسئولین و اعضای هیئت کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی شهرستان بجستان و سایر ارگان‌هایی که به هر نحو نقشی در این مراسم ارزشمند و به یاد ماندنی ایفا نمودند اعلام می‌دارد.

 

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=60165

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.