• امروز : سه شنبه, ۸ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 27 February - 2024
کل اخبار 24581
2

کوهپیمایی همگانی در بندرعباس برگزار شد

  • کد خبر : 84690
  • 29 اسفند 1401 - 11:49
کوهپیمایی همگانی در بندرعباس برگزار شد
بام: آخرین برنامه تمرینی و دورهمی دوستانه کوهپیمایی همگانی ، روز یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ در کوهستان پارک پنجه علی بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بام،  برنامه کوهپیمایی همگانی با حضور جمعی از خانواده های کوهنورد و مسئولان هیات کوهنوردی استان و شهرستان برگزار شد.

هادی مفضل رییس هیات کوهنوردی استان هرمزگان در ابتدا ضمن خیر مقدم به همه ی حاضرین گفت؛ در روزهای پایان سال هستیم و کم کم وارد سال جدید خواهیم شد
جای آن هست که خودمان را آنالیز کنیم و نکات قوت و ضعف خود را در عرصه ی ورزش و زندگی بررسی و تمامی تفکرات خود را برای بهتر بودن بکار ببریم.
مفضل اضافه کرد ، کوه و طبیعت هیچگاه کمرنگ نخواهند شد و راه لذت بردن از این نعمت خدادادی را باید یاد بگیریم و این راهم باید مد نظر قرار دهیم که این موهبت الهی به نسل های آینده هم تعلق دارد پس ما وظیفه داریم از آن مراقبت کنیم.
امیدواریم سال نو پراز شادی ، نشاط‌ ، و انرژی های مثبت برای شما وخانواده های محترمتان باشد.
از همه ی عزیزانی که در عرصه کوهنوردی و ورزش تلاش می‌کنند صمیمانه تشکر میکنم.
برای درگذشتگانمان در سال گذشته طلب رحمت از خداوند بزرگ را داریم.

امین حکمت نیا ، مسوول کارگروه کوهپیمایی همگانی هیات کوهنوردی استان هرمزگان گفت ؛سال ‌ ۱۴۰۱ با تمام پستی و بلندی هایش به پایان رسید و در مجموع سال خوبی برای کارگروه کوهپیمایی همگانی استان بود و استان هرمزگان از سوی فدراسیون کوهنوردی ایران بابت برگزاری دوره ها تقدیر شد و این مهم با تلاش های همه ی دوستان کوهنورد و دلسوز عرصه ی کوهپیمایی همگانی میسر شد.
از این بابت از همه ی کوهنوردان و همراهان عزیز در هیات های کوهنوردی شهرستان های استان هرمزگان قدردانی میکنم.
امیدوارم در سال‌ جدید میزبان برگزاری دوره‌های جدید برای خانواده ها باشیم تا بتوانیم فرهنگ استفاده از طبیعت و کوهنوردی را در جامعه نهادینه کنیم
و تندرستی همراه با شادابی بیشتر را در خانواده ها شاهد باشیم.
حمید سمالی ، مسئول کارگروه کوهپیمایی همگانی هیات کوهنوردی شهرستان بندرعباس اظهار داشت دریا و کوه دو ثروت بسیار ارزشمندی است که در بندرعباس داریم و باید از آن‌ بهتر استفاده کنیم. ما هر هفته دو جلسه تمرین کوهپیمایی برگزار خواهیم کرد و از ورزشکاران ی که در رشته های مختلف فعالیت می‌کنند استقبال می‌کنیم که در اين مکان حضور پیدا کنند تا بتوانیم برنامه های وسیع تری در نظر بگیریم.

 

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=84690

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.