• امروز : یکشنبه, ۱۳ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 3 March - 2024
کل اخبار 24585
2

گلایه سرمربی پیکان از کیفیت بد زمین‌های لیگ

  • کد خبر : 71718
  • 15 اسفند 1400 - 8:51
گلایه سرمربی پیکان از کیفیت بد زمین‌های لیگ
بام نیوز:سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید امیدوار است تیمش بازی خوبی برابر نساجی به نمایش بگذارد.

به گزارش بام نیوز، تیم فوتبال پیکان در جریان هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال ایران فردا (یکشنبه) از ساعت ۱۵ در ورزشگاه دستگردی میزبان نساجی مازندران است. مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: هر دو تیم یکدیگر را خوب می‌شناسند. بازی سختی داریم. امیدواریم بازی خوبی ببینیم و هر تیمی خوب بود برنده شود و بازیکنان سالم از زمین خارج شوند. ما بازی می‌کنیم که فوتبال خوبی ارائه بدهیم.

وی افزود: ما چند مصدوم داریم مه دلیل آن هم کیفیت بد زمین‌هاست. هفته قبل در زمینی بازی کردیم که برای محلات هم مناسب نبود. ما یکی بهترین بازیکنان خودمان را در آن زمین از دست دادیم. بیشتر از ۵۰ سال است که لیگ برگزار می کنیم ما هنوز در بحث زمین مشکل داریم. کیفیت زمین مسابقات باید درست شود.

او درباره قضاوت پیام حیدری در دیدار فردای تیمش هم گفت: در بازی‌ها قبلی برای ما داوران جوان قضاوت می‌کردند و خوب هم عمل کردند. امیدواریم فردا داور قضاوت خوبی داشته باشد و صدای تیم‌ها را در نیاورد و عدالت را اجرا کند.

حسینی همچنین درباره وضعیت کیفیت زمین ورزشگاه دستگردی و اینکه تیم فولاد از این موضوع گله کرده بود هم گفت: امکانات ما همین است و نمی‌توانیم مثل فولاد گله داشته باشیم چون باید در آن زمین بازی کنیم و نمی‌توانیم تمرکز بازیکنانمان را برهم بزنیم. امسال باید بگذرد، امیدوارم همه تیم‌ها ورزشگاه خوب با کیفیتی داشته باشند.

او درباره تغییرات مدیریتی در باشگاه پیکان هم گفت: من خودم را وارد این مسائل نمی‌کنم و امیدوارم هرکسی می‌آید بتواند کار بزرگی که روی دوشش گذاشتند انجام بدهند. مدیر جدید تا به امروز خواسته‌های تیم را براورده کرده‌اند. مدیر قبلی هم زحمت کشیدند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=71718

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.