• امروز : جمعه, ۱۱ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Friday - 1 March - 2024
کل اخبار 24585
0

یافتن بازیگر گم‌شده بی‌نتیجه ماند/ توقف جستجو برای طوفان دوباره

  • کد خبر : 84124
  • 04 اسفند 1401 - 13:34
یافتن بازیگر گم‌شده بی‌نتیجه ماند/ توقف جستجو برای طوفان دوباره
بام: افرادی که در جستجوی جولیان سندز بازیگر مفقود شده بریتانیایی هستند، امیدوارند هر چه زودتر خبری از وی پیدا کنند.

به گزارش بام، به نقل از یاهو نیوز، در حالی که بیش از پنج هفته از ناپدید شدن جولیان سندز می‌گذرد، اداره کلانتر شهرستان سن برناردینو اخبار جدید درباره جستجوی مداوم برای یافتن وی منتشر کرد که هیچ جای امیدواری ندارند.

در این گزارش آمده روز شنبه، بیش از ۲۰ عضو ایستگاه کلانتری فونتانا به تیم جستجو و نجات در دره غربی برای جستجوی زمینی در منطقه کوه بالدی در کوه‌های سن برناردینو پیوستند. با این حال هیچ اثری از بازیگر انگلیسی که ۱۳ ژانویه ناپدید شده، به دست نیامده است.

سخنگوی این گروه گفت آنها روی منطقه‌ای متمرکز شدند که سیگنال‌هایی از یک دستگاه الکترونیکی احتمالی دریافت کرده بودند اما متأسفانه چیزی یافت نشد که منجر به کشف آقای سندز شود.

در ادامه این بیانیه آمده که با نزدیک شدن طوفان قریب‌الوقوع، جست و جوهای زمینی برای یافتن گمشده برای مدتی به تعویق خواهد افتاد.

سندز که بازیگر فیلم‌هایی چون «وارلوک» در سال ۱۹۸۹ و «ناهار برهنه» محصول ۱۹۹۱ است، در یک سفر پیاده‌روی در ۱۳ ژانویه (۳۸ روز پیش)، ناپدید شد.

در جشنواره فیلم برلین در روز دوشنبه، جان مالکوویچ در یک کنفرانس مطبوعاتی که برای معرفی فیلم آینده خود «سنکا» شرکت کرده بود، در مورد ناپدید شدن سندز که همبازی وی در این فیلم هم است، صحبت کرد.

مالکوویچ گفت: من و جولیان خیلی خیلی صمیمی بودیم. من پدرخوانده پسر اولش هستم و به خوبی او را می‌شناسم و از سال ۱۹۸۳ که در صحنه فیلمبرداری «میدان‌های کشتار» با هم آشنا شدیم، با او دوست بودم. اتفاق بسیار غم‌انگیزی است.

روز پیش پیکر بی‌جان کوهنورد دیگری که ۶۲ ساله بود و همان روز برای کوهنوردی رفته و ناپدید شده بود، یافته شد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=84124

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.