• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 24664
0

یحیی گل‌محمدی در سرخ ها ماندنی شد؟!

  • کد خبر : 17577
  • 19 دی 1399 - 21:57
یحیی گل‌محمدی در سرخ ها ماندنی شد؟!
بام نیوز: هیات مدیره باشگاه پرسپولیس هیچ اولتیماتومی به یحیی گل محمدی نداده است

به گزارش پایگاه خبری بام نیوز: شایعه اولتیماتوم هیات مدیره پرسپولیس به یحیی گل محمدی صحت ندارد.

طی چند روز اخیر برخی از منابع خبری مدعی شده اند هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به دنبال دادن اولتیماتومی جدی به یحیی گل محمدی است و اگر نتایج این گونه پیدا کند، با توجه به این که ممکن است پرسپولیس از کورس قهرمانی خارج شود، از مدیرعامل خواسته اند تا به یحیی گل محمدی به صورت جدی اولتیماتوم داده و از او بخواهد تا فاصله اش بیش از این با صدرجدول زیاد نشود.

این اخبار در حالی زمزمه می شود که تا به این لحظه هیچ اولتیماتومی به یحیی گل محمدی داده نشده و گل محمدی همچنان مورد حمایت مدیران پرسپولیس است.

به هرحال این یک واقعیت است که پرسپولیس نتایج خوبی نگرفته و در لیگ بیستم هنوز به شرایط خوب چند فصل گذشته نزدیک نشده اما حقیقت ماجرا این است که مسئولان باشگاه پرسپولیس به هیچ عنوان اولتیماتومی به سرمربی خود نداده‌ و همچنان امیدوارند کادر فنی پرسپولیس بتواند از وضعیت موجود خارج شود.

به تمام این ها اضافه کنید یحیی گل محمدی همچنان مورد حمایت هواداران پرسپولیس است و فضای مجازی به شدت از او حمایت می کند. از این رو شایعاتی نظیر اولتیماتوم به یحیی گل محمدی را نمی توان باور کرد. به ویژه آن که گل محمدی به تازگی قرارداد خود را با ملبغی مناسب با باشگاه به مدت دو فصل دیگر تمدید کرده است.

حالا باید منتظر بود و دید پرسپولیس در ادامه لیگ و به ویژه در بازی با استقلال چه نتایجی را کسب خواهد کرد و گل محمدی به همراه دستیارانش می توانند پرسپولیس را از وضعیت فعلی خارج کنند یا نه.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=17577

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.