• امروز : دوشنبه, ۷ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 26 February - 2024
کل اخبار 24575
1
دوچرخه سواری:

یک زمین خوردن چقدر برای دوچرخه سوار آب می خورد؟/ بجای تنت سلامت بگویید تجهیزاتت سلامت!

  • کد خبر : 3504
  • 05 آبان 1399 - 9:49
یک زمین خوردن چقدر برای دوچرخه سوار آب می خورد؟/ بجای تنت سلامت بگویید تجهیزاتت سلامت!
بام نیوز: رکابزن ملی پوش ایران گفت: قیمت تجهیزات دوچرخه سواری به قدری افزایش داشته که وقتی زمین می خوریم بیشتر نگران آسیب دیدن تجهیزات هستیم تا سلامتی خود.

محمد گنج خانلو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری بام، درباره ی وضعیت خود پس از زمین خوردن در در تمرین بیان کرد: خدا را شکر اتفاق بدی رخ نداد و در حال حاضر بدنم دچار کوفتگی شده است. من مسابقه لیگ را در پیش دارم و تمرین زیادی برای آن داشتم اما متاسفانه این زمین خوردن نزدیک لیگ اتفاق افتاد.
گنج خانلو در پاسخ به این پرسش که تجهیزات  او در اثر این زمین خوردن چقدرآسیب دیده است، گفت: کلاهم کاملا شکست و کفشم نیز کمی آسیب دید و حدود ۱۰ میلیون خسارت دیدم. با خودم فکر می کردم زخم های من یکی، دوماهه خوب می شود اما خدا را شکر می کنم که دوچرخه ام سالم است در غیر این صورت نمی دانستم با این وضعیت افزایش سرسام آور قیمت ها چه کار می خواستم انجام بدهم.

او ادامه داد: فقط قیمت تنه دوچرخه من ۵۵ میلیون تومان شده است و من در تمام طول سال که در مسابقه هستم ۱۰۰ میلیون می گیرم و اگر تنه دوچرخه ام می شکست  مانند این بود شش ماه از سال با وجود زحمتی که کشیده بودم چیزی عایدم نشده بود.  در حال حاضر قیمت تجهیزات به گونه ای شده که وقتی زمین می خوریم باید بجای تنت سلامت، بگوییم تجهیزاتت سلامت. این حرف دل همه دوچرخه سواران است حال ممکن است به زبان نیاورند اما وضعیت به گونه ای است که بیشتر باید نگران سالم بودن تجهیزاتمان باشیم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=3504

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.