• امروز : دوشنبه, ۱۴ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 4 March - 2024
کل اخبار 24592
2

یک هزارو ۶۲۲ در مراکز اسکان فرهنگیان اردبیل پذیرش شدند

  • کد خبر : 72755
  • 07 فروردین 1401 - 23:17
یک هزارو ۶۲۲ در مراکز اسکان فرهنگیان اردبیل پذیرش شدند
بام نیوز: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: افتخار میزبانی از یک هزار و ۶۲۲ نفر میهمان فرهنگی تا پنجمین روز از بهار نصیب خادمان فرهنگیان این استان شده است.

به گزارش بام نیوز ، کلام‌الله صفری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: این تعداد مسافر فرهنگی در قالب ۴۷۸ خانوار از آغاز تعطیلات نوروز در استان مورد استقبال و پذیرش قرار گرفتند.

وی افزود: بیشترین پذیرش مربوط به پایگاه اسکان ناحیه یک اردبیل می‌باشد.

صفری با بیان اینکه مرکز پذیرش میهمانان فرهنگی در شهرهای خلخال، گرمی، سرعین و نمین، خانه معلم است ، ادامه داد: تعدادی مدارس ویژه از جمله مدارس شبانه‌روزی هم فرهنگیان را در ایام نوروز پذیرش می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: تلاش شده برای خدمات‌رسانی مطلوب به میهمانان نوروزی امکانات و شرایط بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی ارائه شود.

استان اردبیل با حدود یک میلیون و ۲۴۸ هزار نفر جمعیت با استان‌های گیلان، زنجان و آذربایجان‌شرقی همسایه است و گردشگری در کنار کشاورزی و صنعت به عنوان سه محور توسعه این خطه به شمار می‌رود.

پیش از شیوع ویروس کرونا ۳۲ واحد هتل، ۸۷ واحد هتل آپارتمان، ۹۸ واحد مهمان‌پذیر، سه واحد کمپینگ و ۲ مجتمع گردشگری در کنار ۲ واحد اقامتگاه بوم‌گردی سالانه پذیرای هشت میلیون گردشگر داخلی و افزون بر ۱.۶ میلیون گردشگر خارجی بودند.

پل معلق مشگین‌شهر، کوه سبلان با ظرفیت کوهنوردی، پیست اسکی آلوارس و سرعین به عنوان شهر چشمه‌های بهشتی از جاذبه‌های گردشگری استان اردبیل است.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=72755

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.