• امروز : چهارشنبه, ۹ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Wednesday - 28 February - 2024
کل اخبار 24585
1

۱۰۰۰ باشگاه کوهنوردی در کشور ثبت شده است

  • کد خبر : 83195
  • 05 بهمن 1401 - 23:01
۱۰۰۰ باشگاه کوهنوردی در کشور ثبت شده است
بام: دبیرکل فدراسیون ورزش های کوهنوردی و صعودهای ورزشی ایران با اظهار این که مازندران از استان های مستعد در ورزش کوهنوردی است، گفت: هزار باشگاه کوهنوردی در کشور ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار بام ، حسین مقدم ظهر چهارشنبه در مجمع هیئت ورزش‌های کوهنوردی و صعودهای ورزشی ن مازندران اظهار داشت: استان مازندران یکی از استان‌های مستعد در ورزش کوهنوردی است و از مسئولان قبلی هیئت کوهنوردی استان مازندران به دلیل زحمات و خدمات تقدیر و تشکر دارم.

دبیرکل فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی افزود؛ ادای احترام به پیشکسوتان ورزش وظیفه همه ی ماست و از حضور و همراهی همه اعضای مجمع قدردانی می‌کنم.

حسین مقدم همکاری و همراهی هیئت کوهنوردی با اداره کل ورزش و جوانان را مورد تاکید قرار داد گفت: رئیس جدید هیأت کوهنوردی باید پیگیری ویژه ای برای وعده‌هایی که در مجمع داده شده داشته باشند و عدالت در خدمت رسانی را برای همه نقاط استان رعایت کنند.

وی با اشاره باینکه؛ باشگاه‌های کوهنوردی بازوهای اجرایی و یکی از مهمترین ارکان هیأت‌های استانی محسوب می‌شوند افزود؛ در پنج سال گذشته حدود هزار باشگاه ثبت شده کوهنوردی داریم که برای توسعه این رشته ورزشی باید به سمت حمایت از باشگاه‌ها برویم.

مقدم گفت: با توجه به شرایط اقلیمی و جغرافیایی مازندران و پتانسیل‌های زیاد ازجمله منطقه علم کوه که زمستان شبیه به هیمالیا دارد، می‌توانیم به توسعه کوهنوردی مازندران امیدوار باشیم.

وی با تاکید بر اهمیت دوره‌های آموزشی دانش افزایی در هیأت کوهنوردی افزود: طی ۴ سال گذشته مازندران پیشرفت چشمگیری داشت و حضور آقای مستانی در این موفقیت تأثیرگذار بود.

گفتنی است؛ در پایان این مجمع از «اسماعیل پهلوان» سرپرست این هیئت ورزشی به پاس زحمات و تلاش‌هایش در دوره سرپرستی تقدیر شد و مجتبی محبوبی فولادی به عنوان رئیس هیئت معرفی شد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=83195

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.