• امروز : سه شنبه, ۸ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 27 February - 2024
کل اخبار 24581
1

۴۰ هزار ورزشکار استان بوشهر بیمه شدند

  • کد خبر : 77687
  • 07 مرداد 1401 - 15:01
۴۰ هزار ورزشکار استان بوشهر بیمه شدند
بام: رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان بوشهر گفت: در ۴ ماه نخست امسال بیش از ۴۰ هزار ورزشکار در سطح استان بیمه شده‌اند و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال این آمار رشد قابل توجهی یابد.

به گزارش پایگاه خبری بام، قاسم برجویی فرد ظهر امروز از آغاز به‌کار کلینیک پزشکی ورزشی المپیک در بوشهر خبر داد و اظهار داشت: با راه‌اندازی این مرکز امکانات فیزیوتراپی بهتری در اختیار ورزشکاران استان بوشهر قرار می‌گیرد.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان بوشهر از بیمه ورزشکاران خبر داد و بیان کرد: در ۴ ماه نخست امسال بیش از ۴۰ هزار ورزشکار در سطح استان بیمه شده‌اند و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال این آمار رشد قابل توجهی پیدا کند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر هم با اشاره به این که آسیب‌دیدگی در ورزشکاران همیشه وجود دارد خاطرنشان کرد: رسالت حفظ سلامت و درمان ورزشکاران آسیب‌دیده بر عهده فدراسیون پزشکی ورزشی گذاشته شده تا با توجه به مصدومیت ورزشکاران، آنان را به مسیر قهرمانی برگرداند.

کمال صالح احمدی با اشاره به سفر دوم ریاست جمهور به استان گفت: یکی از پیشنهادات اداره کل ورزش و جوانان استان احداث مرکز پیشرفته پزشکی ورزشی در مرکز استان بوشهر برای تمامی ورزشکاران استان بود که به جد پیگیر هستیم.

وی در پایان از آمادگی این اداره کل برای واگذاری زمین و یا ساختمان به بخش خصوصی با تسهیلات ویژه خبر داد تا کلینیک‌های پزشکی ورزشی و فیزیوتراپی برای استفاده جامعه ورزش استان توسعه یابند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=77687

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.