• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 24664
1

۴۶ درصد اعتبارات حوزه ورزش خوسف در سال جاری تخصیص پیدا کرد

  • کد خبر : 30018
  • 13 اسفند 1399 - 23:05
۴۶ درصد اعتبارات حوزه ورزش خوسف در سال جاری تخصیص پیدا کرد
بام نیوز:رییس اداره ورزش و جوانان خوسف گفت: در سال جاری حدود ۱۰ درصد اعتبارات شهرستان خوسف به حوزه ورزش و جوانان تخصیص پیدا کرده که در راستای اجرای پروژه‌های عمرانی شهرستان هزینه شده است.

فاطمه چهکندی نژاد در گفت‌و گو با بام نیوز، اظهار کرد: در سال جاری از میزان ۲۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته برای حوزه ورزش میزان ۱۳ میلیارد و ۶۶۴ میلیون ریال معادل ۴۶ درصد اعتبارات تخصیص پیدا کرده است.

وی ادامه داد: اعتبار تخصیصی از محل‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای، ۰.۲۷ درصد مالیات بر ارزش افزوده، سه درصد درآمد نفت، تملک دارایی‌های سرمایه‌ای، قانون استفاده متوازن از امکانات و کمک به توسعه زیربناهای روستایی بوده است.

چهکندی نژاد خاطرنشان کرد: میزان اعتبارات تخصیص از محل سر فصل طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای ملی و استانی میزان ۱۰۰ درصد بوده است که از این میزان ۶ هزار میلیون ریال به دو پروژه استخر سرپوشیده شهر خوسف و زمین چمن مصنوعی شهر ماژان تخصیص پیدا کرده است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های دارای اولویت دار شهرستان خوسف استخر سرپوشیده این شهر است که تاکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل آن بیش از ۲۵ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

رییس اداره ورزش و جوانان خوسف بیان کرد: برای استخر سرپوشیده شهر خوسف در سال جاری میزان ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار از سر فصل‌های متوازن، ۰.۲۷ درصد مالیات بر ارزش افزوده و تملک دارایی‌ها اعتبار در نظر گرفته شده است که مبلغ ۸ میلیارد و ۵۵۲ میلیون ریال تخصیص پیدا کرده است.

چهکندی نژاد با بیان اینکه حدود ۴۶ درصد اعتبار پیش بینی شده برای استخر سرپوشیده شهر خوسف تخصیص پیدا کرده است، ابراز امیدواری کرد: تا پایان سال مالی مابقی اعتبارات پیش بینی شده برای تکمیل استخر تخصیص پیدا کند.

وی افزود: از میزان اعتبار ۶ هزار میلیون ریال در نظر گرفته شده، برای زمین چمن مصنوعی شهر ماژان نیز دو هزار و ۹۳۲ میلیون ریال تخصیص پیدا کرده است.

چهکندی نژاد از تخصیص ۱۳۰۰ میلیون ریال از مجموع ۳۶۰۰ میلیون ریال اعتبار به زمین من مصنوعی روستای سیوجان خبر داد و خاطرنشان کرد: این اعتبار جهت برطرف کردن برخی از زیرساخت‌های این زمین چمن هزینه خواهد شد.

چهکندی نژاد اظهار کرد: علی‌رغم این اعتبارات به دلیل وسعت بسیار زیاد و پراکندگی روستاها اعتبارات تخصیص کفاف اجرای پروژه‌های عمرانی را ندارد که نیازمند توجه ویژه‌ای به این بخش در شهرستان هستیم.

رییس اداره ورزش و جوانان خوسف ادامه داد: با شیوع بیماری کرونا بسیاری باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی به صورت نیمه تعطیل یا تعطیل درآمده‌اند که پویش‌های مجازی توانسته است در راستای رفع این نیاز جامعه عمل کند.

چهکندی نژاد با اشاره به بارگذاری تمرین‌های لیگ تندرستی در قالب کلیپ ۴۰ ثانیه‌ای، یادآور شد: در انتها به فعالین لیگ توسط فدراسیون، هیات همگانی استان و شهرستان جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=30018

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.