• امروز : چهارشنبه, ۹ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Wednesday - 28 February - 2024
کل اخبار 24581
1

۴۸۰۰ نفر از زندانیان گیلان تحت پوشش برنامه های ورزشی هستند

  • کد خبر : 26575
  • 27 بهمن 1399 - 23:49
۴۸۰۰ نفر از زندانیان گیلان تحت پوشش برنامه های ورزشی هستند
بام نیوز:مدیرکل زندان های گیلان، با بیان اینکه مجهزترین زورخانه در زندان مرکزی رشت افتتاح شده است، گفت: تاکنون بیش از ۴۸۰۰ نفر از زندانیان را تحت پوشش برنامه های ورزشی قرار دادیم.

رضا محمدی اصل از برگزاری ششمین جشنواره بازی های بومی و محلی ویژه مددجویان، سربازان وظیفه و پرسنل اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: ورزش در زندان ها یک امر مهم است.

وی خواستار اجرای برنامه های هرچه بیشتر ورزشی در زندان های گیلان شد و افزود: ورزش علاوه بر نشاط جسم، در شادابی روح و ارتقای سلامت روان نیز نقش چشمگیری دارد و شرکت در ورزش های گروهی یکی از عواملی است که حس مسئولیت طلبی را در گروه هدف افزایش داده و موجب پیشرفت در کارها می شود.

مدیرکل زندان های گیلان، بخش عمده سلامت کارکنان را حضور در فعالیت های ورزشی دانست و عنوان کرد: کارکنان با حضور در باشگاه های زندان در زمان خاص و یا حتی در سالن های ورزشی که در بیرون از زندان برای آنان تدارک دیده شده، حضور پررنگی دارند که باید این برنامه های ورزشی را با زمانبندی مناسب برای حضور تمام کاکنان تعمیم داد.

محمدی اصل، ضمن تشکر از کلیه روسای زندان ها، مسئولین فرهنگی و مربیان ورزش زندان ها، خاطرنشان کرد: مسئولیت ما در برپایی این فعالیت‌ها با هدف ایجاد نشاط و شادابی و بالارفتن حس مسئولیت طلبی بیشتر شده است و باید با همکاری ادارات ورزش و جوانان و هیئت های ورزشی استان فعالیت‌های ورزشی را در زندان ها ساماندهی کنیم.

وی با بیان اینکه مجهزترین زورخانه در زندان مرکزی رشت افتتاح شده است، گفت: تاکنون بیش از ۴۸۰۰ نفر از زندانیان را تحت پوشش برنامه های ورزشی قرار دادیم.

مدیرکل زندان های گیلان اضافه کرد: در تلاشیم تا فرهنگ ورزش زورخانه ای را که با ذکر نام امیرالمومنین علی(ع) مزین شده، در زندان ها ارتقا بخشیم و در این راستا توانستیم از بین زندانیان با همکاری هیئت ورزش های زورخانه ای استان اولین دوره تربیت مرشد باستانی را با حضور ۱۶ نفر برگزار کنیم.

وی متذکر شد: ششمین جشنواره بازی های بومی و محلی ویژه مددجویان، سربازن وظیفه و پرسنل اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان در ۱۱ رشته فوتبال دستی، دارت، کبدی، تنیس روی میز، قیش بازی، طناب زنی، طناب کشی، فوتبال گل کوچک، دژبال، مچ اندازی و دوی داخل گونی برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=26575

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.