• امروز : شنبه, ۱۲ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Saturday - 2 March - 2024
کل اخبار 24585
1

‍ کافئین و چربی‌ سوزی

  • کد خبر : 15955
  • 10 دی 1399 - 16:26
‍ کافئین و چربی‌ سوزی
بام نيوز:2⃣میزان مصرف روزانه خود را ۶ میلی‌گرم یا کمتر به ازای هر کیلو از وزن بدن حفظ کنید. برای مثال با مصرف کردن ۶ میلی‌گرم کافئین به ازای هر کیلو از وزن بدن قبل از تمرین، دیگر نباید در طول روز چند فنجان قهوه نیز مصرف کنید.

گروه اموزشي بام نيوز،مطلبي را در خصوص كافئين و چربي سوزي منتشر نمود:

یکی‌ از کار‌هایی که برای استفاده حداکثری از مزایای کافئین می‌بایست انجام دهید جلوگیری از مقاوم شدن بدن به مقادیر بیش از حد کافئین می‌باشد.

بهترین راه برای جلوگیری از این امر محدود کردن مصرف آن می‌باشد.توصیه من به شما به قرار زیر است :

قبل از تمرین به ازای هر کیلو از وزن بدن ۳-۶ میلی‌گرم کافئین مصرف کنید. اگر از میزان حساسیت بدن خود به کافئین اطلاع ندارید از میزان حداقلی یعنی‌ ۳ میلی‌گرم به ازای هر کیلو از وزن بدن شروع کنید و سپس میزان آن را افزایش دهید.

میزان مصرف روزانه خود را ۶ میلی‌گرم یا کمتر به ازای هر کیلو از وزن بدن حفظ کنید. برای مثال با مصرف کردن ۶ میلی‌گرم کافئین به ازای هر کیلو از وزن بدن قبل از تمرین، دیگر نباید در طول روز چند فنجان قهوه نیز مصرف کنید.

در هفته ۱-۲ روز را کافئین کم و ۱ روز را بدون کافئین سپری کنید. در روز‌های با کافئین کم شما باید نصف میزان روز‌های عادی مصرف کنید و در روز بدون کافئین میزان مصرف کافئین شما باید کمتر از ۵۰ میلی‌گرم باشد (در این روز میتوانید از یک یا دو فنجان چای استفاده کنید اما نه قهوه، قرص‌های کافئین و دیگر فرم ها).

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=15955

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.