• امروز : دوشنبه, ۷ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 26 February - 2024
کل اخبار 24575
2
از مسی تا آگوئرو و اوزیل؛ آس‌های نقل و انتقالات بعدی

۱۱ ستاره هیجان‌انگیز برای تابستان داغ آینده

  • کد خبر : 2218
  • 25 مهر 1399 - 7:47
۱۱ ستاره هیجان‌انگیز برای تابستان داغ آینده
بام نیوز:فهرست ستاره‌های بزرگی که قراردادشان با باشگاه‌های خود تابستان آینده به پایان می‌رسد باعث شده باشگاه‌های اروپایی از حالا به فکر استراتژی‌های خود در یک تابستان داغ باشند.

به گزارش بام نیوز، در فهرست فوتبالیست‌های بزرگی که قرارداد آنها با باشگاه‌های فعلی شان تابستان ۲۰۲۱ به پایان می‌رسد شامل نامهای بزرگ و جذابی است که بدون شک مهمترین آنها لیونل مسی ابرستاره آرژانتینی بارسلونا است. این فهرست جذاب باعث شده بزرگترین باشگاه‌های اروپایی از همین حالا برنامه‌هایی تدارک ببینند تا با شروع فصل نقل و انتقالات آینده بتوانند نیروهای مد نظر خود را از این فهرست جذاب به خدمت بگیرند.

این بازیکنان طبق قوانین آزادند که از ۱ ژانویه سال ۲۰۲۱ مذاکره با دیگر باشگاه‌ها را شروع کنند. باشگاه‌های فعلی آنها هم با سه گزینه مواجهند: پیشنهاد قرارداد جدید، فروش آنها در ژانویه با مبلغی کمتر از ارزش واقعی، یا از دست دادن آنها در فصل تابستان به عنوان بازیکن آزاد و به صورت رایگان.

لیونل مسی (بارسلونا)

ماجرای مسی و بارسلونا که چندی پیش شعله ور شد و موقتاً آرام گرفت به زودی بار دیگر خبر اول رسانه‌ها خواهد شد. با اینکه مسی فعلاً در بارسا ماندگار شده ولی هنوز قرارداد جدیدی با این باشگاه امضا نکرده. قرارداد فعلی مسی تابستان آتی به پایان می‌رسد و او اگر در آن زمان خواهان ترک باشگاه باشد دیگر نیازی به وکیل و دعوای حقوقی نخواهد داشت.

مهمترین مقاصد احتمالی مسی منچسترسیتی و پاری سن ژرمن خواهد بود. اما عده ای معتقدند او حتی ممکن است به آرژانتین بازگشته و پیراهن تیم دوران کودکی اش نیوولز اولد بویز را به تن کند.

سرخیو آگوئرو (منچسترسیتی)

با شروع تابستان آتی یک دهه از پیوستن آگوئرو به منچسترسیتی از اتلتیکو مادرید خواهد گذشت. البته آگوئرو پیش‌تر هم از ترک سیتی خبر داده بود ولی در نهایت در این تیم ماندگار شده بود. آگوئرو در سال ۲۰۱۵ اعلام کرد در سال ۲۰۱۹ زمانی که قرارداد آن زمانش با سیتی به پایان برسد به ایندیپندینته در آرژانتین خواهد پیوست ولی او در آن سال قرارداد جدید دو ساله ای با سیتی امضا کرد.

این بار اما به نظر می‌رسد آگوئرو واقعاً قصد جدایی از سیتی را دارد و احتمال بازگشتش به آرژانتین بالا است. عدم حضور او اما مشکل بزرگی برای سیتی خواهد بود.

مسوت اوزیل (آرسنال)

دستمزد هفته ای ۳۵۰هزار پوندی اوزیل در حال حاضر برای آرسنال غیر قابل تحمل شده. از سوی دیگر اوزیل این روزها توسط میکل آرتتا به خدمت گرفته نمی شود و با پایان قرارداد او در تابستان سال آینده بدون شک شاهد ترک آرسنال توسط او خواهیم بود.

پل پوگبا (منچستریونایتد)

قرارداد پوگبا با یونایتد رسماً تابستان آینده به پایان می‌رسد ولی یونایتد این شانس را دارد که طبق قرارداد خواهان تمدیدی یک ساله شود. با اینحال علاقه یوونتوس به بازگشت پوگبا ممکن است در نهایت باعث جدایی او در تابستان آتی شود.

آنخل دی ماریا (پاری سن ژرمن)

دی ماریا که اخیراً گفته بود امیدوار است PSG آخرین تیم او در اروپا باشد یا در ماه ژانویه و یا حداکثر امسال تابستان پاریس را ترک خواهد کرد.

ممفیس دیپای (لیون)

امسال تابستان به نظر می‌رسید پیوستن دیپای به بارسا قطعی است ولی این انتقال در نهایت انجام نشد. با توجه به پایان قرارداد او با باشگاه فرانسوی، تابستان آتی بدون شک شاهد جدایی او از این تیم خواهیم بود.

جورجینیو واینالدوم (لیورپول)

دیگر ستاره هلندی که امسال تابستان تا یک قدمی بارسا پیش رفت ولی به این تیم ملحق نشد جورجینیو واینالدوم بود. لیورپول که تیاگو آلاکانتارا را در خط میانی به خدمت گرفته تابستان آینده به احتمال زیاد با جدایی واینالدوم مخالفت نخواهد کرد.

آرکادیوش میلیک (ناپولی)

آرکادیوش میلیک امسال تابستان با شایعات زیادی درباره انتقالش به تاتنهام یا اورتون مواجه بود ولی در ناپولی ماندگار شد. او در ژانویه یا حداکثر تابستان آتی این تیم را ترک خواهد کرد.

دیگو کاستا (اتلتیکو مادرید)

ستاره اسپانیایی خط حمله اتلتیکو پیشتر تلویحاً گفته بود که مایل است بعد از پایان قراردادش با اتلتیکو این تیم را ترک کند. قرارداد او تابستان آینده به پایان می‌رسد.

داوید آلابا (بایرن مونیخ)

قرارداد آلابا با بایرن مونیخ هم تابستان آتی به پایان می‌رسد. او امسال هم قصد ترک باواریا را داشت و تنشهای لفظی بین او و مدیر برنامه هایش و مدیریت باشگاه آلمانی بوجود آمده بود.

اولیویه ژیرو (چلسی)

با اینکه ژیرو امسال تابستان شایعات درباره پیوستنش به اینترمیلان را تکذیب کرد و گفت از چلسی راضی است ولی تابستان آینده که قرارداد او به پایان برسد بعید به نظر می‌رسید تیم لندنی تلاشی برای نگه داشتن او انجام دهد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=2218

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.