• امروز : جمعه, ۱۱ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Friday - 1 March - 2024
کل اخبار 24585
1

۲ حادثه مرگبار در «دالاهو» منجر به مرگ ۲ نفر شد

  • کد خبر : 85082
  • 19 فروردین 1402 - 20:21
۲ حادثه مرگبار در «دالاهو» منجر به مرگ ۲ نفر شد
بام: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از ۲ حادثه مرگبار، سقوط از کوه و غرق شدگی در سد آزادی در شهرستان دالاهو خبر داد.

به گزارش خبرنگار بام،  محمدباقر محمدی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از ۲ حادثه مرگبار در شهرستان «دالاهو» خبر داد و اظهار کرد: دیروز در تعطیلی روز جمعه متأسفانه گزارش  ۲ حادثه مرگبار از شهرستان دالاهو داشتیم که منجر به مرگ ۲ نفر شد.

وی در توضیح حادثه اول، از غرق شدن یک جوان در سد آزادی این شهرستان خبر داد و گفت: ساعت ۱۰:۲۶ دقیقه صبح روز گذشته با اطلاع مرکز اورژانس گزارشی مبنی بر غرق شدن جوانی ۳۵ ساله در سد آزادی شهرستان دالاهو به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات EOC جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه اعلام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه ادامه داد: بلافاصله تیم‌ عملیاتی جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آبادغرب به محل حادثه اعزام و با همکاری نیروهای شرکت آب منطقه‌ای پس از ارزیابی و جستجو جسد فرد فوتی را پیدا کردند و به عوامل قضایی حاضر در محل تحویل دادند.

وی حادثه مرگبار دیگر را مربوط به سقوط مردی ۶۰ ساله از ارتفاعات شیره‌چقا شهرستان دالاهو دانست و افزود: در پی این حادثه هم نیروهای امدادی پایگاه امداد و نجات شعبه دالاهو با پشتیبانی شعبه سرپل‌ذهاب به محل حادثه اعزام شدند.

محمدی خاطرنشان کرد: نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر پس ۴ ساعت پیمایش و عملیات جستجو و نجات جسد فرد فوتی را به پایین کوه منتقل و تحویل عوامل نیروی انتظامی حاضر در محل دادند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=85082

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.