• امروز : یکشنبه, ۶ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 25 February - 2024
کل اخبار 24561
2

۳۰ میلیارد تومان پروژه ورزشی در کرمانشاه افتتاح می‌‎شود

  • کد خبر : 38882
  • 11 اردیبهشت 1400 - 18:04
۳۰ میلیارد تومان پروژه ورزشی در کرمانشاه افتتاح می‌‎شود
بام نیوز: دیواره صخره نوردی واقع در مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه که به عنوان یکی از استانداردترین دیواره های صخره نوردی کشور مطرح است نیز تا دو ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار بام نیوز، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: ظرف دو ماه آینده پنج پروژه ورزشی با اعتبار حدود ۳۰ میلیارد تومان در استان به بهره برداری می رسد.

صابر رحیمی اعتبار صرف شده برای احداث این پروژه ها را حدود ۳۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: برخی از این پروژه برای اولین بار است که در استان اجرایی می شوند .

وی احداث مجتمع ورزش های ساحلی در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد را از جمله این پروژه ها برشمرد و گفت: باتوجه به مشکلاتی که طی سالهای گذشته رشته های ساحلی استان داشته‌اند، امیدواریم با افتتاح و بهره برداری از این پروژه مشکلات این رشته ها هم برطرف شود.

رحیمی افزود: دیواره صخره نوردی واقع در مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه که به عنوان یکی از استانداردترین دیواره های صخره نوردی کشور مطرح است نیز تا دو ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.
وی یادآورشد: این پروژه تابستان سال ۱۳۹۸ کلنگ زنی شد که متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا و عدم تزریق به  موقع اعتبارات احداث آن با روند کُندی پیش رفت، اما اکنون اعتبار مورد نیاز را برای آن اختصاص داده ایم و با مسقف شدن آن پیش از پایان این دولت به بهره برداری می رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اعلام کرد: همچنین عملیات اجرایی احداث اولین زمین استاندارد مینی گلف استان نیز طی روزهای اخیر در مساحت پنج هزار متر مربع در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد آغاز می شود که انتظار می رود ظرف دو ماه به پایان برسد.

وی افزود:برنامه ریزی های لازم را برای احداث یک پیست کانوپولو در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد انجام داده ایم و طی روزهای آینده هم کلنگ احداث این پروژه به زمین می خورد و ظرف دو ماه کار احداث آن به اتمام خواهد رسید.

رحیمی اعلام کرد: همچنین مجتمع ورزشی محله محروم آقاجان که سال گذشته عملیات احداث آن آغاز شد با پیشرفت فیزیکی بسیار خوبی ظرف دو ماه آینده به اتمام می رسد و شاهد افتتاح این پروژه نیز خواهیم بود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=38882

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.