2

تقویت خدمات اجتماعی و حمایت از توانخواهان در دیلم در اولویت قرار گرفت

  • کد خبر : 112919
  • ۱۱ آذر ۱۴۰۴ - ۱۳:۰۰
تقویت خدمات اجتماعی و حمایت از توانخواهان در دیلم در اولویت قرار گرفت
بام | فرماندار دیلم با تأکید بر لزوم حمایت گسترده‌تر از توانخواهان و اقشار آسیب‌پذیر گفت: ارتقای خدمات اجتماعی در این شهرستان با جدیت دنبال می‌شود.

پایگاه خبری بام | اسماعیل کاظمی، فرماندار دیلم، در نشست با مدیرکل بهزیستی استان بوشهر با بیان اینکه حمایت از جامعه هدف و توانخواهان از مهم‌ترین اولویت‌های شهرستان است، اظهار کرد: بهزیستی یکی از اصلی‌ترین نهادهای خدمت‌رسان اجتماعی است و نقش مهمی در کاهش آسیب‌ها و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر دارد. فرمانداری دیلم نیز برای رفع نیازهای این حوزه همکاری کامل خواهد داشت.

وی نقش اورژانس اجتماعی را در مداخله سریع و مدیریت به‌موقع آسیب‌های اجتماعی بسیار مهم دانست و افزود: تقویت اورژانس اجتماعی موجب افزایش سرعت واکنش در بحران‌ها و ارائه خدمات مؤثرتر می‌شود.

کاظمی با تأکید بر لزوم توجه ویژه به معلولان و توانخواهان، مناسب‌سازی محیط شهری، توسعه خدمات توان‌بخشی و رفع موانع دسترسی را از مطالبات جدی این قشر عنوان کرد و گفت این موضوعات باید با حساسیت و پیگیری مستمر دنبال شود.

فرماندار دیلم همچنین با اشاره به اهمیت نظارت بر کمپ‌های ترک اعتیاد تصریح کرد: سلامت افراد درگیر اعتیاد موضوعی انسانی و اجتماعی است و فعالیت این کمپ‌ها باید بر اساس استانداردهای درمانی و نظارتی انجام شود.

او در پایان خواستار هم‌افزایی و هماهنگی بیشتر میان دستگاه‌های مسئول برای ارتقای خدمات اجتماعی و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر در شهرستان دیلم شد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=112919

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.