0

ساعت کاری ادارات بوشهر تغییر کرد

  • کد خبر : 119233
  • ۰۱ تیر ۱۴۰۵ - ۶:۵۲
ساعت کاری ادارات بوشهر تغییر کرد
بام | معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر از تغییر ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد و اعلام کرد این تصمیم با هدف مدیریت مصرف انرژی، حفظ پایداری شبکه برق و جلوگیری از خاموشی‌های احتمالی اجرایی می‌شود.

پایگاه خبری بام | معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر اعلام کرد ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی استان از روز یکم تیرماه ۱۴۰۵ تا اطلاع ثانوی از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۱۲ ظهر خواهد بود. این تصمیم در چارچوب مصوبه کارگروه استانی مدیریت بهینه مصرف انرژی و با موافقت استاندار بوشهر اتخاذ شده است.

فردین اسلامی‌راد با اشاره به ضرورت مدیریت مصرف برق در فصل گرم سال اظهار کرد: با اجرای این مصوبه، مابقی ساعات موظفی کارکنان از طریق دورکاری و با تمهیدات لازم جبران خواهد شد تا ضمن کاهش مصرف انرژی، روند ارائه خدمات عمومی نیز استمرار داشته باشد.

وی افزود: واحدهای عملیاتی دستگاه‌های خدمات‌رسان، بخش‌های اجرایی و خدماتی شهرداری‌ها، مراکز درمانی و بهداشتی، بیمارستان‌ها، نیروهای نظامی و انتظامی، واحدهای مشمول قانون امور گمرکی و نیروهای شیفتی از شمول این بخشنامه مستثنی هستند. همچنین ساعت فعالیت بانک‌ها پس از هماهنگی کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان با استانداری اعلام می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر بر رعایت الزامات صرفه‌جویی در مصرف برق تأکید کرد و گفت: تنظیم دمای تجهیزات سرمایشی روی ۲۴ درجه سانتی‌گراد و خاموش کردن سیستم‌های سرمایشی پیش از پایان ساعت کاری ضروری است. وی همچنین مسئولیت اجرای دقیق این مصوبه و حفظ کیفیت خدمات‌رسانی به مردم را بر عهده مدیران دستگاه‌های اجرایی دانست.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=119233

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.