• امروز : دوشنبه, ۷ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 26 February - 2024
کل اخبار 24581
0
موج جدید کرونا در راه است؛

اتحادیه جهانی کشتی و کابوسی به نام رقابتهای جهانی!

  • کد خبر : 3063
  • 01 آبان 1399 - 11:13
اتحادیه جهانی کشتی و کابوسی به نام رقابتهای جهانی!
بام نیوز: با انصراف رسمی تیم‌های آمریکا و کانادا از حضور در رقابتهای جهانی ۲۰۲ صربستان به دلیل شیوع کرونا، اتحادیه جهانی دوباره با چالش برگزاری این مسابقات روبرو شد.

به گزارش پایگاه خبری بام، هنوز مدت زیادی از اعلام قطعیت برگزاری رقابتهای جهانی ۲۰۲۰ صربستان از سوی اتحادیه جهانی کشتی نگذشته که انصراف رسمی تیم آمریکا به عنوان یکی از مدعیان اصلی این رشته، تمامی معادلات متولیان کشتی جهان را تحت تأثیر قرار داد. البته آمریکایی‌ها تنها کشوری نبودند که از رقابتهای جهانی انصراف دادند، چون تیم کشتی کانادا هم مثل همسایه خود ترجیح داد، قید رقابتهای جهانی امسال را بزند. ضمن اینکه گفته می‌شود برخی از کشورهای دیگر هم با توجه به انصراف این دو کشور، تمایلی به رقابتهای جهانی نشان نخواهند داد و طی روزهای آتی از این مسابقات کنار خواهند کشید.

در این میان اتحادیه جهانی کشتی که برای اعلام قطعیت رقابتهای جهانی ۲۰۲ صربستان، بارها و بارها جلسات هیأت رئیسه و نتیجه آن‌را به تعویق انداخت و سرانجام تصمیم به برگزاری رقابتهای جهانی کرد، برسر دوراهی قرار دارد. البته اتحادیه جهانی کشتی در اعلام قطعیت برگزاری رقابتهای مذکور، عاقلانه عمل کرد و تصمیم نهایی در این خصوص را منوط به تمایل و ثبت نام کشورهای عضو دانست.

لغو احتمالی مسابقات جهانی حتی در اظهارات اخیر رئیس فدراسیون کشتی کشورمان هم به چشم می‌خورد، چراکه علیرضا دبیر هفته گذشته اعلام کرد: «در ایمیلی که اتحادیه جهانی به ما زده اعلام کرده مسابقات به صورت قطعی برگزار می‌شود، ولی یک «اما و اگر» هم گذاشته است. بطوریکه آنها اعلام کردند بلیت‌ها را طوری بگیرید که بتوانید، پس دهید»

آنچه مسلم است طی روزهای آتی احتمال انصراف کشورهای دیگر از رقابتهای جهانی و لغو کامل این پیکارها در سال ۲۰۲۰ میلادی وجود دارد، چراکه ویروس کرونا در جهان و به ویژه کشورهای اروپایی با حجم گسترده‌ای در حال شیوع مجدد است.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=3063

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.