• امروز : دوشنبه, ۷ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 26 February - 2024
کل اخبار 24581
0

اردوی انتخابی تیم ملی سنگوردی سرعت ساحلی به میزبانی زنجان برگزار می‌شود

  • کد خبر : 2848
  • 29 مهر 1399 - 20:53
اردوی انتخابی تیم ملی سنگوردی سرعت ساحلی به میزبانی زنجان برگزار می‌شود
بام نیوز: رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان زنجان گفت: اردوی انتخابی سنگنوردی سرعت ساحلی مردان از سی ام مهرماه به میزبانی این استان برگزار خواهد شد.

حمید رکابی، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار بام ، افزود: این اردوی انتخابی تیم ملی از روز چهارشنبه به مدت ۲ روز در سالن اختصاصی سنگنوردی و سالن ۶ هزار نفری امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی انقلاب زنجان، برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این اردوی انتخابی تیم ملی سنگنوردی سرعت ساحلی با هدف انتخابات ورزشکاران برتر و توانمندتر به منظور اعزام به رقابت های چین است، اظهار داشت: مسابقات آسیایی چین، آذر ماه امسال برگزار خواهد شد.

رکابی، افزود: ۲۴ سنگنورد منتخب از استان های تهران، قزوین، خوزستان، اصفهان، زنجان و خراسان رضوی در اردوی زنجان حضور خواهند شد که هشت نفر از این ورزشکاران از استان زنجان هستند.

به گزارش ایرنا،  اردوی انتخابی تیم ملی سنگنوردی ماده کامباین مردان و زنان نیز همزمان با اردوی انتخابی سرعت ساحلی در زنجان به مدت ۲ روز با حضور ۲۸ ورزشکار (۲۰ مرد و هشت زن) از استان های اصفهان، زنجان، مرکزی، تهران، کرمان، همدان، هرمزگان، خوزستان، قزوین، کرمانشاه و گلستان، برگزار خواهد شد.

این مرحله از اردوی انتخابی تیم ملی سنگنوردی کامباین در زنجان زیر نظر مربیان مجرب و توانمند و با هدف انتخاب نفرات برتر به منظور تعیین نفرات برتر و توانمندتر برای راهیابی به اردوی مرحله بعد برگزار می شود که در نهایت نفرات برتر به رقابت های انتخابی آسیا که حکم سهمیه کسب المپیک ۲۰۲۰ توکیو ژاپن را دارد اعزام خواهند شد.

داوود رکابی، محمدامین محمدلو، صادق یوسفی، محمد سلطانی، مهیا دارابیان، الناز رکابی، ورزشکاران زنجانی حاضر در این اردو خواهند بود.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=2848

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.