• امروز : دوشنبه, ۷ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 26 February - 2024
کل اخبار 24581
1

اولین دوره ی کارگاه آموزشی کوهپیمایی همگانی استان هرمزگان برگزار شد

  • کد خبر : 7512
  • 02 آذر 1399 - 10:08
اولین دوره ی کارگاه آموزشی کوهپیمایی همگانی استان هرمزگان برگزار شد
بام نیوز: مسوول کارگروه همگانی هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی  استان هرمزگان اظهار داشت: اولین دوره ی کارگاه آموزشی کوهپیمایی همگانی استان هرمزگان با حضور هشتاد شرکت کننده به میزبانی شهرستان بندرعباس به صورت مجازی برگزار شد.

 

درگفتگو با پایگاه خبری بام نیوز امین حکمت نیا مسوول کارگروه همگانی هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی  استان هرمزگان اظهار داشت: اولین دوره ی کارگاه آموزشی کوهپیمایی همگانی استان هرمزگان با حضور هشتاد شرکت کننده به میزبانی شهرستان بندرعباس به صورت مجازی برگزار شد.

هدف از برگزاری این دوره ارتقا دانش و فرهنگ عمومی کوهپیمایی دانست و گفت: فرهنگ سازی و چگونگی استفاده از طبیعت یکی از اهداف اصلی این دوره در استان است.

امین حکمت نیا با اشاره به اینکه ورزشکاران علاوه بر حفظ سلامتی خود باید در نگهداری طبیعت نیز همکاری لازم را داشته باشند افزود : باید به گونه ای عمل کنیم که پس از پایان کوهپیمایی فقط ردپایمان در کوهستان باقی بماند

وی عنوان کرد :محورهای این دوره شامل شناخت مسیرهای ایمن و مسایل زیست محیطی کوهستان ، مسیریابی و جهت شناسی / اشنایی با تجهیزات، نحوه پیمایش و خطرات کوهستان از مواردی بود که در این دوره آموزش داده شد.
حکمت نیا در ادامه عنوان کرد برنامه های کوهنوردی استان با وجود ویروس کرونا به صورت دوره های مجازی نسبت به دانش آفزایی ورزشکاران در این رشته به کار خود ادامه خواهد داد.
وی در پایان از همه ی عزیزانی که در برگزاری این دوره همکاری نمودند قدردانی کرد.

 

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=7512

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.