• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 24855
2

ایجاد ۵ هزار شغل مستقیم در استان تهران با افتتاح پروژه‌های هفته دولت

  • کد خبر : 51653
  • 09 شهریور 1400 - 6:12
ایجاد ۵ هزار شغل مستقیم در استان تهران با افتتاح پروژه‌های هفته دولت
یام نیوز: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران، گفت: با افتتاح پروژه‌های هفته دولت، ۵ هزار شغل مستقیم در استان تهران ایجاد می‌شود.

به گزارش بام نیوز از پردیس، عبدالرضا چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی این شهرستان ضمن تبریک هفته دولت، اظهار کرد: امسال علی‌رغم مشکلات متعدد و بی سابقه اقتصادی کشور و محاصره تحریمی که توسط شیطان بزرگ بر ایران اسلامی تحمیل شده بیش از ۷ هزار میلیارد تومان پروژه طی هفته دولت امسال در استان تهران به بهره برداری می رسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران، گفت: این رقم با افتتاح و کلنگزنی ۴۲۱ پروژه و ایجاد ۵ هزار اشتغال مستقیم محقق می شود که بخش قابل توجهی از این پروژه ها توسط بخش خصوصی و مردم انجام شده است.

وی افزود: در شهرستان پردیس نیز ۲۸ پروژه بالغ بر ۵۷۴ میلیارد تومان افتتاح می شود که ۳۷۱ پروژه متعلق به مدیریت شهری است که امیدواریم مردم از این خدمات بهره‌مند شوند.

چراغعلی، تاکید کرد: ابتدا اصحاب رسانه به ما کمک کنند و اخبار امید بخش را بیشتر به مردم ارائه بدهند تا حال خانواده ها بهتر شود، زیرا همه ما در حزن و اندوه شرایط کرونایی کشور هستیم و خانواده های بسیاری که بر اثر این بیماری منحوس داغدار و مشاغل بسیاری که تعطیل و متضرر شدند، تقاضا داریم خبرهای خوش را به مردم بدهیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران، با بیان اینکه شهرداری پردیس جزو ۵ شهرداری برتر استان قرار گرفته است، ابراز کرد: عملکرد شورا، شهرداری و عوامل شهرداری باعث این رتبه شده و تقاضا داریم مهندسی ارزش را در پروژه های عمرانی خود لحاظ کنند تا این پروژه های با کیفیت، در زمان کوتاه و مهندسی به اتمام برسد و خوشبختانه این روند در پردیس شروع شده است.

وی تاکید کرد: شهردار باید امروز به مردم اعلام کند که آماده مشارکت جویی مردمی است، زیرا اگر‌ مردم به میدان مشارکت بیایند مانند بودجه این شهرداری جهشی چندین برابری خواهیم داشت.

چراغعلی افزود: مشارکت مردم برای پروژه‌های خدماتی، عمرانی و فرهنگی خواهد بود و ما نیز قول می دهیم تا ساعتی که در این سمت هستیم، پادوی مردم بوده و برای مانع زدایی از کارشان اقدام خواهیم کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران، ادامه داد: شهردار پردیس این پروژه ها را شناسایی کرده و به بخش خصوصی و مردم احترام بگذاریم تا شاهد مشارکت بیشتر باشیم.

وی با اشاره به مشکلات زیست محیطی پایتخت، اعلام کرد: یکی از ۴۸ شهر استان تهران، پایتخت است و در بسیاری از موضوعات به بن‌بست نه اما به نقطه‌ای سخت رسیدیم و شهرهای اقماری تهران بار بسیاری از موضوعات پایتخت را متحمل می شوند و معتقد هستیم باید این موضوعات بیشتر از امروز به شهرهای اقماری سپرده شود.

چراغعلی اضافه کرد: باید برنامه ریزی کنیم تا هوای پاک، محیط زیست، توجه به طبیعت و مشارکت مردم شهرستان پردیس در شرق استان یکی از قابلیت های بزرگ برای رسیدن پایتخت به هوای پاک است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران، افزود: همدلی و وفاق بین مسوولان پردیس در میزان خدمت رسانی، تدبیر، درایت و خدمت رسانی به مردم تاثیر بسیاری داشته و این زمینه توسعه پایدار و ماندگار برای این منطقه است.

وی ادامه داد: بحث مصلی نماز جمعه پردیس را در اولین جلسه در طی روزهای آتی پیگیری می کنیم و به موضوعات عمومی تمام قد و به درخواست های خصوصی مردم طی مراحل قانونی رسیدگی‌ و خدمت می کنیم.

چراغعلی مطرح کرد: ابلاغ جدید شهردار پردیس صادر شده و باید در گرما و سرما فعالیت کنند زیرا برای مسوولان استراحت معنایی ندارد و شهردار نمی تواند یک ساعت تلفن خود را خاموش کند مانند اعضای شورای تامین، فرماندار حتی یک ساعت هم برای خودشان نیستند و ما همچنان هم قسم برای خدمت به مردم هستیم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=51653

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.