• امروز : یکشنبه, ۱۳ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 3 March - 2024
کل اخبار 24585
1

بانوان آلیش کار ایران به مرور فن پرداختند

  • کد خبر : 3695
  • 06 آبان 1399 - 11:21
بانوان آلیش کار ایران به مرور فن پرداختند
بام نیوز : سرمربی تیم ملی آلیش بانوان ایران توضیحاتی را در خصوص اردوی برگزار شده این تیم ارائه کرد.

به گزراش پایگاه خبری بام ، آنا براتی در خصوص برپایی اردوی تیم ملی آلیش بانوان اظهار داشت: پس از حدود ۹ ماه دوری بانوان آلیش کار از تمرینات، توانستیم با رعایت پروتکل های بهداشتی و ایجاد شرایط قرنطینه اردوی ۴ روزه ای را با حضور ملی پوشان برگزار کنیم. اردوی خوبی بود چراکه ورزشکاران ما بعد از چند ماه دوری دوباره دور هم جمع شدند و چه از لحاظ روحی و انگیزشی و چه از لحاظ فنی و آمادگی جسمانی به سود آن ها شد.

سرمربی تیم ملی آلیش بانوان کشورمان در مورد شرایط ورزشکاران حاضر در این اردو تصریح کرد: در این مدت ۹ ماهه یکسری از نفرات تمرینات را به صورت انجام داده بودند و یکسری از نفرات نیز تمرین نکرده بودند اما در کل شرایط آلیش کاران بد نبود و حتی چندین نفر در شرایط عالی قرار داشتند.

براتی با اشاره به اینکه در این اردو نفرات هم از نظر فنی و هم از نظر جسمانی مورد ارزیابی قرار گرفتند گفت: چندین آزمایش از جمله تست آمادگی جسمانی شامل سنجش قلبی تنفسی، انعطاف و قدرت و تست فنی که با مرور فن بر روی تشک انجام شد. البته با توجه به کرونا علیرغم اینکه کشتی گیران تست داده بودند و در قرنطینه بودند، ترجیح دادیم که درگیری فیزکی کمتر انجام شود و بیشتر مرور فن انجام شد و بیشتر روی تصویرسازی ذهنی آلیش کاران تمرکز کردیم.

وی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: بر اساس آزمایش ها و ارزیابی های انجام شده برنامه ریزی های کوتاه و بلندمدت خود را انجام می دهیم تا با هماهنگی با فدراسیون کشتی نسبت به برگزاری اردوهای بعدی تیم ملی اقدام و در صورت برگزاری مسابقات در آن شرکت کنیم.

گفتنی است؛ اردوی تیم ملی آلیش بانوان روزهای ۲۷ مهر تا ۳۰ آبان ماه سال جاری در سالن توفیق جهانبخت برگزار شد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=3695

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.