• امروز : چهارشنبه, ۹ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Wednesday - 28 February - 2024
کل اخبار 24584
3
با حضور سمن ها و مسئولان؛

جنگل توسکستان از زباله پاکسازی شد

  • کد خبر : 54739
  • 29 شهریور 1400 - 22:17
جنگل توسکستان از زباله پاکسازی شد
بام نیوز: مراسم پاکسازی طبیعت در منطقه حفاظت شده جهان نما (توسکستان) با حضور سمن های زیست محیطی و ادارات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بام نیوز، در راستای تعامل و هم اندیشی با تشکل ها و نهادهای مردمی، برنامه پاکسازی با عنوان «مهربانی با طبیعت» با همکاری مرکز نیکوکاری مسجد جامع گلشن و اداره کل محیط زیست، اداره کل منابع طبیعی، هلال احمر و تشکل های محیط زیست و منابع طبیعی استان گلستان روز دوشنبه از ابتدای روستای توسکستان برگزار شد.

رئیس اداره آموزش و مشارکت های مردمی اداره کل حفاظت محیط زیست گلستان در این خصوص به خبرنگار بام نیوزگفت: امروز (دوشنبه) با برنامه‌ریزی مرکز نیکوکاری مسجد جامع گلشن پویش مهربانی با طبیعت با همکاری محیط زیست، هلال احمر، تشکل‌های محیط زیستی و غیره اجرا شد.

کریم محمدی افزود: حدود ۱۵۰ نیرو مردمی و طبیعت دوست در این آیین حضور داشته و سه نقطه از منطقه حفاظت شده جهان نما از ابتدای توسکستان به سمت بالا پاکسازی شد.

وی بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۱۵ برنامه منسجم پاکسازی در اکثر مناطق استان برگزار شده و در کنار آن برنامه های پاکسازی فراوانی توسط گروه های کوهنوردی و سمن ها انجام می شود.

محمدی در خصوص فرهنگ‌سازی توضیح داد: قبل از شیوع کرونا آموزش‌های لازم در مهدهای کودک و مدارس برگزار می شد و همچنین به فراخور مناسبت‌های مختلف برنامه‌های خاصی را اجرا می کنیم.

رئیس اداره آموزش و مشارکت های مردمی اداره کل حفاظت محیط زیست گلستان گفت: به عنوان مثال با همکاری آموزش و پرورش جشنواره هوای پاک را برگزار کرده و چهار و ۸۰۰ اثر به دبیرخانه رسید و از ۱۶۰ دانش‌آموز تقدیر شد.

جنگل توسکستان از زباله پاکسازی شد

جنگل توسکستان از زباله پاکسازی شد

 

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=54739

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.