• امروز : دوشنبه, ۷ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 26 February - 2024
کل اخبار 24575
1
رئیس فدراسیون عنوان نمود:

حمایت از شکل گیری باشگاه های ورزشی اولویت فدراسیون کوهنوردی است

  • کد خبر : 1493
  • 21 مهر 1399 - 18:47
حمایت از شکل گیری باشگاه های ورزشی اولویت فدراسیون کوهنوردی است
بام نیوز:رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی گفت: حمایت از شکل گیری باشگاه های ورزشی یکی از اولویت های فدراسیون کوهنوردی است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا زارعی ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی کردستان، اظهار کرد: خانم زندی دومین بانوی رئیس هیأت کوهنوردی در کشور است که بار بسیار سنگینی را با قبول ریاست هیأت کوهنوردی کردستان، متقبل شده است.

وی ضمن اشاره به بروز حواشی در فعالیت‌های هیأت‌های کوهنوردی در استان‌ها، افزود: از زمانی که صعودهای ورزشی به فدراسیون اضافه شد، حاشیه‌های بیشتری نیز به وجود آمد.

زارعی ضمن تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی برای توسعه فعالیت‌های بخش صعودهای ورزشی، بیان کرد: امیدواریم به مرور زمان با تربیت نیروهای انسانی بتوانیم در صعودهای ورزشی نیز همانند کوهنوردی موفق شویم.

رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی بیان کرد: خوشبختانه زیرساخت‌های کوهنوردی برای استفاده ورزشکاران در خود طبیعت موجود است و به همین دلیل در این رشته ما زیرساخت‌های اولیه را در اختیار داریم.

زارعی ضمن اشاره به اولویت اصلی هیأت‌های استانی در رشته کوهنوردی، یادآور شد: باید نگاه نخست فعالیت‌های ورزشی هیأت به سمت باشگاه‌های ورزشی باشد چرا که باشگاه‌های خصوصی می‌توانند به ورزش کوهنوردی در استان‌ها کمک زیادی را انجام دهند.

وی افزود: باید اجازه فعالیت ورزشی و مدیریتی به مربیان و ورزشکاران در هیأت‌ها داده شود و از تجربیات رؤسای سابق هیأت‌ها برای کسب موفقیت‌های بیشتر نیز استفاده شود.

زارعی اظهار کرد: از همه مربیان و ورزشکاران کردستان تقاضا دارم برای پیشرفت ورزش استان با هیأت همکاری کنند.

رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی بیان کرد: امیدواریم بتوانیم در ردیف بودجه سال آینده ساخت و تجهیز دیواره صخره نوردی را برای سنندج در دستور کار قرار دهیم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=1493

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.