• امروز : دوشنبه, ۷ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 26 February - 2024
کل اخبار 24575
2
شجاع و آل کثیر جدا می‌شوند؟ر

خبر بد روزنامه قطری برای هواداران پرسپولیس درآستانه بازی با النصرخبر بد روزنامه قطری برای هواداران پرسپولیس درآستانه بازی با النصر

  • کد خبر : 785
  • 11 مهر 1399 - 20:42
خبر بد روزنامه قطری برای هواداران پرسپولیس درآستانه بازی با النصرخبر بد روزنامه قطری برای هواداران پرسپولیس درآستانه بازی با النصر
بام نیوز: روزنامه «الرایه» قطر اعلام کرد بازیکنان پرسپولیس زیر ذره‌بین تیم‌های قطری هستند و ممکن است تعدادی از این بازیکنان از جمله شجاع خلیل‌زاده و عیسی آل کثیر به لیگ قطر منتقل شوند.

به گزارش بام نیوز، روزنامه الرایه قطر در شماره امروز خود گزارش کاملی را از وضعیت نقل و انتقالات باشگاه‌های این کشور در لیگ ستارگان منتشر کرده است.

در بخشی از این گزارش به عملکرد چشمگیر بازیکنان پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اشاره شده است؛ مسابقاتی که به صورت متمرکز در کشور قطر برگزار می‌شود.

این روزنامه با عنوان «ستاره‌های پرسپولیس زیر ذره بین» خبر از احتمال صید تعدادی از بازیکنان این تیم ایرانی توسط تیم‌های قطری داده است.

الرایه نوشت: «لیگ قهرمانان آسیا ستاره‌های متمایزی را به نمایش گذاشت که ممکن است برای لیگ ما مفید باشند زیرا آنها بازیکنان توانمندی هستند؛ به ویژه ستاره‌های تیم پرسپولیس که به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسیده‌اند و عصر فردا در این مرحله با النصر عربستان بازی می‌کنند.

ممکن است هر بازیکنی از تیم پرسپولیس به تیمی از قطر اضافه شود چرا که پرسپولیس صاحب بازیکنان توانمندی است که به شدت توجهات را جلب کرده‌اند؛ از جمله شجاع خلیل زاده مدافع و عیسی آل کثیر مهاجم.»

به گزارش بام نیوز، این خبر در حالی منتشر شده است که امروز مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس به احتمال جدایی بازیکنان پرسپولیس بعد از بازی با النصر عربستان واکنش نشان داد.

رسول پناه با بیان اینکه پیشنهاد داشتن بازیکنان پرسپولیس طبیعی است و تمام تیم‌ها نفرات پرسپولیس را روی «هوا» می‌برند، جدایی خلیل زاده را تکذیب کرد و وعده داد محبت و زحمت بازیکنان را بعد از بازگشت تیم به تهران جبران می‌کند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=785

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.