به گزارش بام و به نقل از ورزش سه
سرمربی تیم هندبال زنان بافق گفت: متاسفانه حین بازی با ذوب آهن ساق پای یکی از بازیکنانم شکست و نتوانستیم تا انتهای بازی او را داشته باشیم.
سرمربی تیم هندبال زنان بافق گفت: متاسفانه حین بازی با ذوب آهن ساق پای یکی از بازیکنانم شکست و نتوانستیم تا انتهای بازی او را داشته باشیم.
{fullcontent}














