• امروز : دوشنبه, ۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 22 April - 2024
کل اخبار 24660
1

عضو کمیته فنی والیبال: از انتخاب سرمربی تیم نوجوانان بی‌اطلاعم

  • کد خبر : 3833
  • 08 آبان 1399 - 13:55
عضو کمیته فنی والیبال: از انتخاب سرمربی تیم نوجوانان بی‌اطلاعم
بام نیوز: پیشکسوت والیبال ایران گفت: از انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان اطلاعی ندارم.

بهنام محمودی در گفت و گو با پایگاه خبری بام ، درخصوص اظهارات محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال مبنی بر اینکه سرمربی تیم نوجوانان پسر انتخاب شده است، اظهار داشت: قرار بود رئیس فدراسیون با چند گزینه که مطرح شده بودند مذاکره کند. اظهارات اخیر داورزنی را شنیدم، اما اطلاعی از انتخاب سرمربی نوجوانان ندارم. نام گزینه انتخاب شده به هیأت رئیسه و کمیته فنی اعلام نشده است. از طرفی هیچ مشورتی هم با ما نشد.

وی درمورد انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگسالان ایران هم خاطرنشان کرد: از انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگسالان خبر جدیدی ندارم. داورزنی چند روز پیش اعلام کرد که از دو گزینه برنامه دریافت کرده است و منتظر برنامه گزینه سوم است.

عضو کمیته فنی فدراسیون والیبال عنوان کرد: ما باید تلاش کنیم که کرسی هایی که برای والیبال ایران مفید است را بگیریم؛ فرقی نمی کند که چه جایگاهی باشد. ما قدرت اول آسیا هستیم و باید حرف اول را در آسیا بزنیم. باید لابی کرده و به فکر صادرات مربی باشیم. جایگاه مربیان، باشگاه ها و بازیکنان ما هم جهانی شود.

محمودی در پاسخ به این سوال آیا زمان جلسه بعدی کمیته فنی یا هیأت رئیسه مشخص شده است یا خیر، تصریح کرد: خیر؛ جلسه بعدی هنوز مشخص نشده است. برای ما نام ها مهم نیستند و هدف ما کمک به والیبال است.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=3833

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.