• امروز : دوشنبه, ۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 22 April - 2024
کل اخبار 24660
0
ورزشی:

قائدی:خوشحالی ام به خاطر اولین گل ملی توصیف شدنی نیست/تماشای فیلم شادی پدرم حس خوبی داشت

  • کد خبر : 6016
  • 24 آبان 1399 - 13:34
قائدی:خوشحالی ام به خاطر اولین گل ملی توصیف شدنی نیست/تماشای فیلم شادی پدرم حس خوبی داشت
پایگاه خبری بام نیوز:مهاجم ملی پوش تیم فوتبال استقلال گفت: خیلی خوشحالم که توانستم اولین گل ملی ام را بزنم و نمی توانم حد و اندازه آن را توصیف کنم.

به گزارش پایگاه خبری بام نیوز ، مهدی قائدی در خصوص دیدار تیم ملی مقابل بوسنی که منجر به گلزنی خودش شد اظهار داشت: یک بازی خوب را انجام دادیم و نتیجه ای که می خواستیم کسب کردیم. خیلی خوشحالم که توانستم اولین گل ملی ام را بزنم. آنقدر خوشحالم که نمی توانم آن را توصیف کنم.

وی در خصوص انتشار فیلمی در فضای مجازی از منزل پدری اش که منجر به خوشحالی خانواده وی شده است عنوان کرد: بعد از بازی نتوانستم با پدرم صحبت کنم چون او زیاد به فضای مجازی وارد نیست. این فیلم را یکی از دوستانم برای من ارسال کرد به همین دلیل آن را باز نشر کردم و دوست داشتم همه مردم آن را ببینند. تماشای آن فیلم حس خیلی خوبی داشت.

مهاجم جوان تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که فکر می کرد بازی با بوسنی برای وی به خاطره ای خوش تبدیل شود خاطرنشان کرد: وقتی اسم بوسنی به میان آمد ناخوداگاه نام های بزرگی چون پیانیچ و ژکو مطرح می شدند. اگر چه ژکو در این دیدار نبود ولی به هر حال بازی مقابل چنین بازیکنانی انگیزه زیادی می خواهد. من هم تلاش کردم هر چند دقیقه ای که بازی می کنم باعث شوم تا دل مردم ایران شاد شود.

قائدی با بیان اینکه در تیم ملی رفاقت وجود دارد در خصوص خوشحالی مشترک وی و اسکوچیچ بعد از بازی عنوان کد: اسکوچیچ مربی قابل احترامی است و سطح فنی او بالا است. در هر سیستمی که بازی می کنیم کل نکات را گوشزد می کند. ما با ذهن باز وارد زمین می شویم و من امیدوارم این رویه ادامه داشته باشد. مطمئنا همه ما یک هدف داریم و آن هم صعود به جام جهانی است.

وی در پایان گفت: امیدوارم ویروس کرونا هر چه زودتر از مملکت ما برود و بتوانیم در حضور مردم در بازی آخر مقابل عراق جشن صعود به جام جهانی را بگیریم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=6016

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.