• امروز : دوشنبه, ۷ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 26 February - 2024
کل اخبار 24573
3
ورزشی:

ناظم الشریعه: چطور سایر لیگ ها برگزار می شود اما فوتسال بی تکلیف است؟/ بازیکنان درآمدی ندارند

  • کد خبر : 5858
  • 23 آبان 1399 - 11:00
ناظم الشریعه: چطور سایر لیگ ها برگزار می شود اما فوتسال بی تکلیف است؟/ بازیکنان درآمدی ندارند
بام نیوز:سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال تکلیف برگزاری یا عدم برگزاری لیگ برتر را مشخص کند.

سید محمد ناظم الشریعه در گفت وگو با پایگاه خبری بام نیوز  در واکنش به برگزار نشدن لیگ بر تر فوتسال اظهار داشت: ویروس کرونا نتوانسته مانع برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در سطح جهان شود. همانطور که اطلاع دارید با رعایت کلیه پروتکلهای بهداشتی لیگ های فوتبال، والیبال،هندبال و.. در حال برگزاری است اما متاسفانه هیچ خبری از برگزاری لیگ برتر فوتسال نیست. برگزار نشدن لیگ هم به باشگاه‌ها و هم به بازیکنان و تیم ملی آسیب می رساند.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: یازده ماه است که بازیکنان فوتسال درآمدی نداشتند با توجه به وضعیت اقتصادی باشگاه‌ها و بازیکنان شرایط خیلی بدی در فوتسال حکم فرماست. باشگاه‌ها با جذب بازیکن و برگزاری اردوهای مختلف و همچنین تستهای PCR روزانه میلیونها تومان هزینه می کنند که خود را برای حضوری قدرتمند در لیگ برتر آماده کنند اما متاسفانه نمی دانند شروع لیگ از چه تاریخی است.

وی اضافه کرد: بازیکنان فوتسال منبع درآمدی جز این رشته ندارند و با برگزار نشدن لیگ خانواده‌ آنان هم دچار مشکلات اقتصادی می شوند. مگر یک بام دو هوا هم در ورزش داریم؟ آقایان اگر نمی خواهند لیگ را برگزار کنند به صراحت اعلام کنند که بازیکنان باشگاه‌ها و ما هم تکلیف خود را در تیم ملی بدانیم.

ناظم الشریعه افزود: همه توقع دارند تیم ملی  نتیجه بگیرد. مگر می شود بدون آمادگی بازیکنان و بازی های تدارکاتی مناسب بازیکنان را در شرایط مسابقه قرار داد؟ فوتسال واقعا مظلوم واقع شده چگونه اجازه برگزاری لیگ را به سایر ورزشهای سالنی داده اند اما به فوتسال اجازه برگزاری لیگ را نمی دهند؟

وی تاکید کرد: صحبت من برای خودم نیست. بحث من باشگاه‌ها و بازیکنان است. آنها در آمدی جز فوتسال ندارند. در حال حاضر همه حریفان ما خود را برای حضوری قدرتمند در جام ملت‌ها و جام جهانی آماده می کنند اما در اینجا هنوز تکلیف برگزاری یا عدم برگزاری لیگ مشخص نیست. با این اوضاع و احوال بازیکنان، باشگاه‌ها  و تیم ملی و در کل فوتسال ایران آسیب می بیند. مگر می توان بدون برگزاری لیگ و حمایت باشگاه‌ها راهی مسابقات بین المللی شد؟

ناظم الشریعه تصریح کرد: از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ می خواهم که تکلیف برگزاری و یا عدم برگزاری لیگ برتر را هر چه زودتر مشخص کنند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=5858

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.