• امروز : جمعه, ۱۱ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Friday - 1 March - 2024
کل اخبار 24585
2
درگفتگو با بام مطرح شد:

نفرات صعود کننده کرمانی به قله ۷۱۰۵ متری کورژنسفکایا

  • کد خبر : 4741
  • 15 آبان 1399 - 22:18
نفرات صعود کننده کرمانی به قله ۷۱۰۵ متری کورژنسفکایا
بام نیوز: رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کرمان اظهار داشت: این هیات در راستای ارتقاء سطح کیفی و فنی ورزش کوهنوردی و کسب تجربیات ارزشمند در این رشته قصد تشکیل تیم کوهنوردی استان در دو بخش (آقایان و بانوان) جهت اعزام به قله 7105 متری کورژنسفکایا را در نیمه اول سال 1400 را دارد.

در گفتگو با پایگاه خبری بام نیوز، فرزاد ایرانمنش رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کرمان اظهار داشت: این هیات در راستای ارتقاء سطح کیفی و فنی ورزش کوهنوردی و کسب تجربیات ارزشمند در این رشته قصد تشکیل تیم کوهنوردی استان در دو بخش (آقایان و بانوان) جهت اعزام به قله ۷۱۰۵ متری کورژنسفکایا را در نیمه اول سال ۱۴۰۰ را دارد.
وی بیان داشت: جهت آمادگی شرکت کنندگان  اردوهای انتخابی، توان افزایی و افزایش مهارت های مرتبط با صعودهای فنی،اصول برنامه ریزی و مهارت های لازم صعودهای بلند و زمستانی برگزار می گردد.
ایشان تصریح کرد: حضور کوهنوردان در این دوره ها بصورت مداوم و متوالی بوده تا در نهایت بتوان تیمی شایسته انتخاب کرده و در پایان اردوها افراد انتخاب شده با دریافت گواهی از هیات استان و کسب مجوز شورای برون مرزی جزو تیم اعزام کننده قرار گیرند.
فرزاد ایرانمنش در ادامه ابراز داشت:بر این اساس علاقه مندان می توانندحداکثر تا پایان آبانماه جاری مدارک خود را جهت ثبت نام به دبیر خانه هیات استان مهدی حسینی نسب به شماره ۰۹۱۳۳۴۱۵۴۳۴ ارسال نمایند.
وی تاکید کرد: مدارک مورد نیازبرای ثبت نام شامل : ۱٫معرفی نامه از هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان ۲٫ معرفی نامه از باشگاه کوهنوردی دارای مجوز فعالیت ۳٫رونوشت شناسنامه،کارت ملی، سه قطعه عکس ۳*۴ ۴٫ گواهی صحت سلامت ۵٫رونوشت صفحات گذرنامه ۶٫ رونوشت مدارک ئکارآموزی کوهپیمایی،کارآموزی برف، کارآموزی سنگنوردی ،پزشکی کوهستان،هواشناسی،gps می باشد.
ایشان خاطر نشان نمود: اردوهای برنامه ریزی شده برای این صعود شامل  صعود به قله هزار،  صعود قله سه شاخ جوپار ،صعود قله لاله زار ،صعود قله دماوند و علم کوه ، صعود قله آرارات ترکیه و صعود قله سبلان می باشد.

در پایان ایرانمنش ابراز داشت: برنامه ریزی مدون صورت پذیرفته برای این صعود به منظور قدم نهادن در مسیر کوهنوردی علمی و پایه گذاری روش های استاندارد برای صعودهای بلند می باشد که این هیات در سرلوحه فعالیت های خود قرارداده است و زمینه ساز رشد و شکوفایی کوهنوردان این سرزمین خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=4741

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.