• امروز : دوشنبه, ۷ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 26 February - 2024
کل اخبار 24575
1

هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان بوشهر موفق به کسب عنوان سوم کشوری در بخش همگانی شد

  • کد خبر : 3316
  • 03 آبان 1399 - 8:49
هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان بوشهر  موفق به کسب عنوان سوم کشوری در بخش همگانی شد
بام نیوز: ششمین نشست مسئولین کمیته همگانی کل کشور به میزبانی هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان سمنان در شهر سمنان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگاربام نیوز، ششمین نشست مسئولین کمیته همگانی کل کشور به میزبانی هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان سمنان در شهر سمنان برگزار گردید.
این نشست با حضور جناب آقای ملا کاظمی رئیس هیئت کوهنوردی وصعودهای ورزشی استان سمنان، مجید حسین پور رئیس کمیته همگانی فدراسیون کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی، داود احمدیان مسئول بخش آموزش کمیته و دبیر نشست، رضاایازمسئول بخش روابط عمومی کمیته همگانی ومسئولین کمیته همگانی و نماینده گان هیئت‌های کوه‌نوردی استان‌های سمنان، فارس، گلستان، بوشهر، اردبیل، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، مازندران، تهران، منطقه آزاد قشم، خراسان شمالی،در سالن همایش اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان برگزار گردید.
این نشست با اجرای کامل پروتکلهای بهداشتی و پیشگیرانه از ابتدا تا انتهای جلسه همراه بود. و با حضور نماینده حوزه بهداشت و درمان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان از مدعوین و کلیه کادر اجرایی تستهای اولیه علائم ابتلا به ویروس کرونا اخذ گردید.
از جمله اقدامات دیگر کمیته همگانی فدراسیون اجباری نبودن حضور در این نشست بدلیل خطر ابتلا و شیوع ویروس بود.
این نشست با خوش آمد گویی رئیس هیئت استان سمنان آغاز گردید، سپس معارفه حاضرین ودر ادامه گزارش کامل از فعالیت‌های انجام شده در سال ١٣٩٨ و شش ماه اول سال ٩٩ توسط مسئولین کمیته همگانی فدراسیون ارائه گردید.
همچنین توضیحات کامل حسین پور در باره آیین نامه برگزار ی دوره های آموزشی کوهپیمایی همگانی در سال ٩٩، و دوره بلد محلی و امداد گر محلی کوهستان.
مسئولین کمیته همگانی استان‌های حاضر نیز به ارائه گزارش عملکرد حوزه فعالیت خود در سال گذشته و شش ماه اول سال جاری پرداختند.
در انتهای نشست و طی پخش کلیپی زیبا از فعالیت‌های استان ها در زمینه آموزش کوهپیمایی همگانی سه استان برتر در سال ١٣٩٨ به شرح ذیل انتخاب گردیدند.
_استان گلستان با برگزاری ١۶۵ دوره و ۴٩٢۴ نفر مقام اول
_استان سیستان و بلوچستان با برگزاری ١۵٣ دوره و ۴۵٠١ نفر مقام دوم
_استان بوشهر با برگزاری ٧٩ دوره و٢٠۶٢ نفر مقام سوم.
جام یاد بود و تقدیر نامه به استان‌های برتر اعطا شد و تندیس یاد بود نشست سمنان از طرف هیئت سمنان و تقدیر نامه از طرف فدراسیون به تمام حاضرین اهدا گردید.
در پایان از جناب آقای ملا کاظمی رئیس هیئت کوهنوردی وصعودهای ورزشی استان سمنان و کادر اجرایی محترمشان بدلیل میزبانی شایسته و مسئولین کمیته همگانی و نماینده گان استان‌های حاضر در نشست با توجه به مخاطرات و محدودیت‌های موجود کمال احترام و قدردانی و سپاس را داریم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=3316

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.