• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 24664
3
ورزشی:

پزشک معالج عباسعلی: عمل جراحی موفقیت آمیز بود / او دو هفته دیگر به تهران بازمی‌گردد

  • کد خبر : 5565
  • 21 آبان 1399 - 13:57
پزشک معالج عباسعلی: عمل جراحی موفقیت آمیز بود / او دو هفته دیگر به تهران بازمی‌گردد
بام نیوز:قهرمان کاراته بانوان کشورمان، صبح امروز (چهارشنبه 21 آبان ماه) عمل جراحی دوم خود را با موفقیت پشت سر گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری بام نیوز ، در حالی که هفته گذشته نخستین بانوی المپیکی ایران برای مداوی کامل زانوی مصدومش به هانوفر آلمان سفر کرده بود، ساعت  ۸ و ۱۵ دقیقه صبح امروز (چهارشنبه ۲۱ آبان ماه) عمل جراحیِ روی رباط پایش را انجام داد.

بابک زرگر امینی در خصوص دومین عمل جراحی روی زانوی این بانوی ملی‌پوش کاراته کشورمان، اظهار داشت: عمل جراحی بسیار موفق‌آمیز بود و خوشبختانه هیچ مشکلی در حین عمل به وجود نیامد. بعد از عمل جراحی، رباط او را آزمایش کردم و خوب جوش خورده بود. فقط یکسری بافت‌های اضافه‌ که بعد از عمل جراحی، زانو را اذیت می‌کرد، برداشته شد.

وی افزود: با توجه به اینکه کاراته ورزش خطرناکی است دستگاهی که در عمل جراحی هشت ماه پیش در زانوی حمیده عباسعلی جای‌گذاری شده بود، باید خارج می‌شد. بر همین اساس این عمل جراحی که ما انجام دادیم روش نوینی بود که با موفقیت به پایان رسید.

پزشک معالج حمیده عباسعلی در مورد آغاز تمرینات قهرمان کاراته بانوان جهان عنوان کرد: پس از استراحت یک روزه، فردا (پنجشنبه ۲۲ آبان ماه) عباسعلی از بیمارستان مرخص می‌شود و سپس فیزیوتراپی‌ش را به مدت دو هفته در هانوفر انجام ‌خواهد داد. بعد از آن به تهران باز می‌گردد و می‌تواند تمریناتش را بدون هیچ محدودیتی با فشار صدرصدی آغاز کند.

وی افزود: ان‌شاءالله تا تابستان سال آینده که المپیک توکیو برگزار خواهد شد، عباسعلی کاملا آماده شرکت در مسابقات خواهد شد و آرزو می‌کنم که مدال طلا را برای کشورمان از بازی‌های المپیک توکیو به ارمغان بیاورد و هموطنان عزیزمان را خوشحال کند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=5565

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.