• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 24664
1

اختصاص بخشی از دهکده گردشگری برای تمرینات بانوان ورزشکار

  • کد خبر : 89994
  • 03 آذر 1402 - 19:30
اختصاص بخشی از دهکده گردشگری برای تمرینات بانوان ورزشکار
بام: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: بخشی از دهکده گردشگری بوشهر برای تمرینات بانوان ورزشکار تخصیص یافت.

به گزارش بام، رقیه زنگنه نژاد در نشست هم اندیشی و تجلیل از مسئولان هیات های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان بوشهر، ضمن تقدیر زحمات رئیس بانوان هیئت های ورزشی استان بیان کرد: با تدابیر ویژه از سوی استانداری بوشهر و اداره کل ورزش و جوانان بسترهای مناسب برای ارتقای جایگاه هیئت های ورزشی در حال محقق شدن است.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر افزود: در حوزه اماکن تمرینی بانوان مصوباتی از سوی شورای برنامه ریزی استان ابلاغ شده است که مکان مناسب در دهکده گردشگری برای بوستان بانوان با تغییر کاربری در نظر گرفته شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز در این نشست ضمن بیان حمایت بی‌سابقه استاندار از ورزش استان اظهار داشت: در حوزه حمایت از ورزش معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر به‌صورت ویژه پیگیر تحقق مطالبات ورزشکاران از صنایع مستقر در استان بوده است.

یاسر جمالی افزود: هدف‌گذاری اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر تزریق سرمایه‌های پایدار به هیئت‌های ورزشی و ورزشکاران قهرمان استان است که با مساعدت و اهتمام جدی استاندار و معاون سیاسی، این مهم در حال انجام شدن است.

وی ادامه داد: با اجرا کردن طرح پیکرسنجی در مدارس استان می‌توان شاهد شکوفا شدن استعدادهای بالای رشته‌های مختلف ورزشی بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر خاطرنشان کرد: در زمان مسدود بودن حساب‌های اداره کل ورزش و جوانان، با مساعدت ۲۰ تیم به مسابقات قهرمانی کشوری اعزام شد و با همه محدودیت‌های اعتباری اعلام می‌شود که هیچ ورزشکار قهرمانی دست خالی از مجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر خارج نشده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، در پایان این جلسه از هیئت‌های ورزشی و مسئولان ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان بوشهر تجلیل شد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=89994

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.