• امروز : شنبه, ۱۲ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Saturday - 2 March - 2024
کل اخبار 24585
1

ادای احترام ناپلی‌ها به «مارادونا»

  • کد خبر : 8178
  • 07 آذر 1399 - 6:05
ادای احترام ناپلی‌ها به «مارادونا»
بام نیوز: دیدار شب گذشته ناپولی و ریکای کرواسی در لیگ اروپا کاملا تحت تاثیر درگذشت اسطوره آرژانتینی فوتبال جهان قرار گرفته بود.

بام نیوز: دیدار شب گذشته ناپولی و ریکای کرواسی در لیگ اروپا کاملا تحت تاثیر درگذشت اسطوره آرژانتینی فوتبال جهان قرار گرفته بود.

تیم فوتبال ناپولی شب گذشته در ورزشگاه خانگی خود و در چارچوب هفته چهارم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا موفق شد از سد تیم ریکای کرواسی بگذرد.

این دیدار کاملا تحت تاثیر درگذشت «دیگو مارادونا» اسطوره آرژانتینی فوتبال جهان و بخش مهمی از تاریخ تیم ناپولی قرار گرفته بود. بازیکنان تیم فوتبال ناپولی در هنگام ورود به زمین بازی، همگی پیراهنی با نام مارادونا و با شماره ۱۰ به تن داشتند.

دیدار ناپولی و ریکا به احترام اسطوره فقید تیم ناپولی با یک دقیقه تاخیر آغاز شد. هواداران ناپولی نیز در خارج از ورزشگاه سن‌پائولو برای ادای احترام به مارادونا به جمع‌آوری گل پرداختند. طرفداران این تیم بنرها و پرچم‌های زیادی را به یاد اسطوره فوتبال جهان به همراه خود داشتند.

به نظر می‌سد طبق توافق باشگاه ناپولی با شهرداری ناپل، ورزشگاه تاریخی سن پائولو به نام دیگو مارادونا تغییر خواهد کرد.

مارادونا با بهای ۶.۹۵ میلیون یورو به ناپولی در سری آ پیوست و با عملکرد خیره‌کننده خود کاری کرد که این تیم برای نخستین بار قهرمان سری‌آ شود. او همچنین کمک کرد که ناپولی قهرمانی جام یوفا را نیز بدست آورد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=8178

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.