• امروز : دوشنبه, ۷ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 26 February - 2024
کل اخبار 24581
2

اردوی سنگنوردی انتخابی تیم ملی در زنجان بدون تماشاچی برگزار می‌شود

  • کد خبر : 2845
  • 29 مهر 1399 - 20:06
اردوی سنگنوردی انتخابی تیم ملی در زنجان بدون تماشاچی برگزار می‌شود
بام نیوز: معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: اردوی سنگنوردی انتخابی تیم ملی به میزبانی زنجان و بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

محمدعلی حمزه پور،در گفت و گو با خبرنگار بام افزود: این اردو به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، بدون حضور تماشاچی و با رعایت دقیق دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی و با مجوز ستاد مقابله با کرونا برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: سنگنوردان منتخب زن و مرد از استان های مختلف کشور در این مرحله از اردوی انتخابی تیم ملی که طی روزهای ۲۹ و ۳۰ مهر ماه جاری و در ماده “کامباین” برگزار می شود حضور خواهند داشت.

حمزه پور، تصریح کرد: اردوی انتخابی تیم ملی سنگنوردی به منظور انتخاب سنگنوردان شایسته و توانمندتر در سالن ۶ هزار نفری امام خمینی (ره) و سالن اختصاصی سنگنوردی، واقع در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار خواهد شد.

رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان زنجان نیز گفت: اردوی انتخابی تیم ملی سنگنوردی در زنجان زیر نظر مربیان مجرب و توانمند و با هدف انتخاب نفرات برتر به منظور تعیین نفرات برتر و توانمندتر برای راهیابی به اردوی مرحله بعد برگزار می شود که در نهایت نفرات برتر به رقابت های انتخابی آسیا که حکم سهمیه کسب المپیک ۲۰۲۰ توکیو ژاپن را دارد اعزام خواهند شد.

حمید رکابی، افزود: ورزشکاران استان های اصفهان، زنجان، مرکزی، تهران، کرمان، همدان، هرمزگان، خوزستان، قزوین، کرمانشاه و گلستان در اردوی انتخابی زنجان حضور خواهند داشت که قریب ۲۰ نفر آنان مرد هستند و ۸ نفر مابقی را نیز  بانوان تشکیل می دهند که داوود رکابی، محمدامین محمدلو، صادق یوسفی، محمد سلطانی، مهیا دارابیان، الناز رکابی، ورزشکاران زنجانی حاضر در این اردو خواهند بود.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=2845

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.