• امروز : دوشنبه, ۷ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 26 February - 2024
کل اخبار 24581
1

اطلاعیه هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان خراسان جنوبی

  • کد خبر : 7297
  • 30 آبان 1399 - 10:45
اطلاعیه هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان خراسان جنوبی
بام نیوز:این هیئت  تشکیلاتی است که به منظور فراهم نمودن زمینه ی رشد و گسترش ورزش کوه نوردی و صعودهای ورزشی، ایجاد انگیزه و جذب آحاد مردم به ویژه جوانان و نوجوانان به امر ورزش و کشف استعدادها و بالابردن مهارت های ورزشی براساس سیاست ها و اهداف اداره کل ورزش وجوانان استان و همچنین فدراسیون کوه نوردی و صعودهای ورزشی کشوراقدام به فعالیت می نماید

درگفتگو با پایگاه خبری بام نیوز ، مسعود خسروی رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان خراسان جنوبی اظهار داشت: این هیئت  تشکیلاتی است که به منظور فراهم نمودن زمینه ی رشد و گسترش ورزش کوه نوردی و صعودهای ورزشی، ایجاد انگیزه و جذب آحاد مردم به ویژه جوانان و نوجوانان به امر ورزش و کشف استعدادها و بالابردن مهارت های ورزشی براساس سیاست ها و اهداف اداره کل ورزش وجوانان استان و همچنین فدراسیون کوه نوردی و صعودهای ورزشی کشوراقدام به فعالیت می نماید. این هیئت نماینده و جانشین فدراسیون در سطح استان خراسان جنوبی بوده که فعالیت های مرتبط را با هماهنگی اداره کل ورزش استان و فدراسیون با رعایت قوانین و مقررات مربوطه به انجام می رساند. امور و برنامه های هیات درقالب بخش بانوان و آقایان و کارگروه های آموزش، هیمالیانوردی ، محیط زیست، صعودهای ورزشی،امورشهرستان ها ،راهنمایان کوهستان، پزشکی کوهستان ،پیشکسوتان، روابط عمومی ،جستجو ونجات، مسابقات و لیگ، دره نوردی ، غار نوردی ، سنگنوردی ، اموراداری و پشتیبانی و با همت و یاری خودجوش همکاران این کارگروه ها صورت می پذیرد.
باتوجه به برگزاری مجمع هیات کوهنوردی استان در تاریخ ۲۶ آبان ماه ۹۹ و اعتماد مجمع به بنده خواستار پیشرفت در شاخه های زیر مجموعه هستیم ، بنابراین این ساختار تغییراتی را باید داشته باشد تا افرادی که توانایی فعالیت بیشتری دارند در زیرمجموعه هیات هم فعالیت کنند .
هیئت های تابعه استان عبارتند از : بیرجند ، قاین ، طبس ، فردوس ، سرایان ، خوسف ، سربیشه میباشد و در آینده نزدیک هیات های شهرستان های نهبندان ، اسلامیه ، درمیان ، زیرکوه و بشرویه نیز تاسیس خواهد شد .

لذا بدینوسیله از کلیه علاقه مندان که تمایل به همکاری با هیات استان در کارگروه های استان و در هیات های شهرستان ها را دارند و در زمینه کوهنوردی دارای اطلاعاتی هستند و فرصت کافی را داشته باشند تقاضا میشود رزومه ورزشی خود را به شماره ۰۹۱۵۱۶۰۶۰۲۹ ارسال نمایند .
همچنین خواهشمند است پیشنهادات خود را در ضمیمه پیشبرد اهداف هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان به شماره فوق ارسال نمایید .

 

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=7297

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.