• امروز : چهارشنبه, ۹ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Wednesday - 28 February - 2024
کل اخبار 24584
0

اقبالی: فقط یک ربع از بازی استقلال را توانستم تحمل کنم / مربیان ما فقط دنبال پول هستند

  • کد خبر : 59558
  • 30 مهر 1400 - 6:11
اقبالی: فقط یک ربع از بازی استقلال را توانستم تحمل کنم / مربیان ما فقط دنبال پول هستند
بام نیوز: مدرس مربیگری فوتبال گفت: فقط یک ربع از بازی استقلال را توانستم تحمل کنم.

مسعود اقبالی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری بام نیوز در مورد برد یک بر صفر استقلال مقابل هوادار اظهار داشت: فقط یک ربع از این مسابقه را توانستم تحمل کنم و برنامه  خاصی از دو تیم در مسابقه شاهد نبودم و بعد کانال تلویزیون را عوض کردم و بازی نفت آبادان و ذوب آهن را برای دقایقی تماشا کردم. دیدم در آن بازی هم خبری نیست.هیچ کدام از تیم‌ها کار تاکتیکی خاصی انجام نمی‌دهند. یک مشت بچه در زمین حضور دارند که همدیگر را می زنند! بازیکن برای اینکه توپ را بگیرد ابتدا بازیکن حریف را می‌زند و بعد توپ را می‌گیرد.

وی تصریح کرد: تیم‌ها حتی اصول اولیه دفاعی را نمی‌دانند بازیکنان با مشکلات فکری و با استرس زیاد در میدان حضور دارند و به هیچ وجه شکل تیمی را نمی‌بینید. در حالیکه همین بازی شب گذشته بارسلونا و دیناموکیف را می‌دیدم لذت بردم. از شکل تیمی، برنامه تاکتیکی دو تیم. روز گذشته اختتامیه کلاس مربیگری حرفه‌ای ام بود. کلی مطالب آموزشی را به این مربیان در این کلاس بیان کردم و در آخر هم نصحیت کردم که لطفا به جای آبگوشت، لازانیا درست کنید! یعنی تفکرات سنتی را کنار بگذارید و در مربیگری خلاقیت داشته باشید.

مدرس مربیگری تاکید کرد: کدام یکی از مربیان ما بعد از اینکه مدرک مربیگری را می‌گیرند دنبال ادامه کار می‌روند و بیشتر آنها دنبال کار خود می روند. اکثر مربیان لیگ برتری به این فکر می کنند وقتی از یک باشگاه اخراج شدند به باشگاه دیگری بروند و پول بگیرند. کدام آنها دنبال توسعه و پیشرفت فوتبال هستند؟ وقتی امکانات باشگاه‌ها ضعیف است، مدیریت ضعیف است شرایط همین می شود. مربیان با انگیزه و علاقه کار نمی‌کنند. در شروع لیگ برتر اخبار اعتصاب بازیکنان یک تیم منتشر می شود در ادامه کار چه خواهد شد؟!

اقبالی در مورد اینکه فرهاد مجیدی خودش گفته از شیوه بازی تیمش راضی نبوده، عنوان کرد: بله خوب مسلما خوب نبودند که این حرف را زده است. مردم بازی‌ها را می‌بینند و از فوتبال شناخت دارند. در بین مسابقات هفته اول تیم سپاهان خوب و منطقی فوتبال بازی کرد که  دلیلش مشخص است. یک تیم صنعتی با پول و امکانات و سخت افزار و نرم افزار مناسب. برخی تیم‌ها حتی مشکل زمین تمرین دارند!

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=59558

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.