• امروز : دوشنبه, ۷ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 26 February - 2024
کل اخبار 24581
2
رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا مطرح کرد

الزام بازنگری در ورزش لوندویل با توجه به ظرفیت گردشگری

  • کد خبر : 2351
  • 26 مهر 1399 - 8:09
الزام بازنگری در ورزش لوندویل با توجه به ظرفیت گردشگری
بام نیوز:رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: وجود قهرمانان ورزشی و استعدادهای بالقوه در حوزه گردشگری شهر لوندویل سبب شده است تا ایجاد زیرساخت های موجود در این منطقه مورد بازنگری قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری بام ،وحید خاصی پور در نشستی را که با حضور تنی چند از روسای هیأت های ورزشی و رئیس شورای اسلامی شهر لوندویل برگزار شد، اظهار کرد: اداره ورزش و جوانان دو سالن ورزشی کشتی و ورزش های توپی را در شهر لوندویل دارد.

وی با بیان اینکه فرسوده شدن سالن اختصاصی کشتی این شهر باعث بروز مشکلات برای ورزشکاران این رشته شده است، ادامه داد: این سالن به عنوان سومین سالن کشتی در شهرستان است که باید بازسازی شود.

وی با اشاره به اینکه وجود چهار اتاق در سالن ۲۲ بهمن، شرایط را برای استقرار بخش اداری ورزش و جوانان در این شهر هموار می کند، افزود: اگر وضعیت موجود سالن ها بهبود یابد، این شهر می تواند میزبان مسابقات مختلف شود.

خاصی پور در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به فعالیت ها و حمایت های شهرداری لوندویل در قالب باشگاه فرهنگی ورزشی از جوانان و ورزش این خطه، خاطرنشان کرد: افزایش امکانات در این شهر، سلامت اجتماعی را در پی دارد که باید در اولویت ها باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا، تعمیرات سقف سالن، رنگ آمیزی، فنس کشی، نصب دوربین و تقویت سیستم های حفاظتی را از الزامات سالن های ورزشی برشمرد و تصریح کرد: در صورت بازسازی سالن ها، بخشی از فعالیت های اداره ورزش و جوانان شهرستان و هیأت وابسته به این اداره، به شهر لوندویل منتقل می شود.

وی در پایان خواستار تعامل شهرداری با اداره ورزش و جوانان برای مرمت این سالن ها شد و افزود: شهر لوندویل ظرفیت های های بسیاری در طبیعت گردی، کوهنوردی و ورزش های انفرادی دارد که می شود با بهره مندی از ظرفیت سمن ها، اقدامات تأثیرگذاری را در این حوزه انجام داد.

در حق ورزش لوندویل اجحاف شده است

صمد ظفرخواه، رئیس شورای اسلامی شهر لوندویل در این جلسه با بیان اینکه شهرداری لوندویل در توسعه ورزش این شهر از هیچ حمایتی دریغ نمی کند، اظهار کرد: زمانی که وارد مسئولیت می شویم، تازه موانع و مشکلات را می شناسیم.

وی با بیان اینکه در حق ورزش لوندویل اجحاف شده است، افزود: کلیه اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار لوندویل پیگیر رفع مشکلات و پاسخگویی عملی به مطالبات به حق مردم این منطقه هستند.

ظفرخواه با تأکید بر اینکه ظرفیت های ورزشی لوندویل، به خصوص رشته های انفرادی بر کسی پوشیده نیست، اضافه کرد: برای تداوم ورزش حرفه ای در این شهر باید اقدامات تأثیرگذار انجام داد و از توان همه ادارات و حوزه ها استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه اعضای شورای اسلامی شهر لوندویل برای تقویت زیرساخت های ورزشی نقش حمایتی خود را خواهد داشت، تصریح کرد: با توجه به کمبودهای اعتباری در خرید تجهیزات، در تلاش هستیم تا دوشادوش اداره ورزش قدم ها مثبتی را در این حوزه برداریم.

به گزارش ایسنا، در پایان این جلسه، رؤسای هیأت های بدنسازی و پرورش اندام و شنا و واترپولو به بیان مسایل مرتبط به این رشته های ورزشی و چگونگی توسعه آن در شهر لوندویل پرداختند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=2351

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.