بسم الله الرحمن الرحیم
دوم اردیبهشتماه، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یادآور تدبیر و دوراندیشی تاریخی در راستای صیانت از آرمانها و دستاوردهای نظام اسلامی است. این نهاد برخاسته از بطن مردم، در بیش از چهار دهه گذشته نشان داده است که نه تنها در خط مقدم دفاع و امنیتآفرینی حضوری مقتدرانه دارد، بلکه در عرصههای سازندگی، توسعه زیرساختها و محرومیتزدایی نیز بازویی توانمند برای کشور به شمار میرود.
در جزیره راهبردی خارگ، بهعنوان شاهرگ اقتصادی و پایتخت صادرات نفت ایران، تعامل، همافزایی و پشتیبانی مداوم نیروهای جانبرکف سپاه پاسداران با جهادگران عرصه صنعت و عملیات، همواره ضامن امنیت پایدار، ثبات و استمرار چرخه تولید و صادرات بوده است. این امنیت مثالزدنی در آبهای خلیج فارس و تأسیسات حیاتی کشور، مرهون بیداری و فداکاری دریادلان و پاسدارانی است که شبانهروز در حال صیانت از مرزهای آبی و اقتصادی ایران عزیز هستند.
اینجانب فرارسیدن این روز فرخنده را به تمامی فرماندهان، افسران و پاسداران غیور، بهویژه فرماندهی و پرسنل خدوم منطقه نیروی دریایی سپاه مستقر در جزیره خارگ، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض مینمایم.
از درگاه خداوند متعال، سربلندی، سلامتی و توفیق روزافزون تمامی خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در مسیر اعتلای کشور مسألت دارم.
محمدرضا دشتی زاده
مدیر عملیات عمومی خارگ














